Αρχική σελίδα | Χάρτης πλοήγησης | Διαχείρ. διαδικτυακού τόπου
linelineline
Συμμετοχή των εκπαιδευτικών του Σχολείου σε επιμορφωτική ημερίδα [02-06-2017]    |    Εκλογική γενική συνέλευση του Σ.E.Π.Ε. Λακεδαίμονος «Ο ΠΛΗΘΩΝ» [29-05-2017]    |    Εγγραφές μαθητών στα δημοτικά σχολεία για το σχολικό έτος 2017-2018. [28-05-2017]    |    Εγκύκλιος Αποσπάσεων σε υπηρεσίες του ΥΠ.Π.Ε.Θ. [21-05-2017]    |    Εγκύκλιος Αποσπάσεων σε ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ, ΣΜΕΑΕ και ΕΕΕΕΚ, ΚΕΔΔΥ, Μουσικά, Καλλιτεχνικά και Εκκλησιαστικ [21-05-2017]    |    «Διδασκαλία της 2ης ξένης γλώσσας στα Δημοτικά Σχολεία 2017-2018 [21-05-2017]    |    Επαναπροσδιορισμός ορίων σχολικών περιφερειών [21-05-2017]    |    Απόφαση Χωροταξικής Κατανομής [21-05-2017]    |    Ενέργειες προγραμματισμού εκπαιδευτικού έργου [21-05-2017]    |    Εγγραφές στην πρώτη τάξη για το σχολικό έτος 2017-18: δικαιολογητικά - προθεσμία [28-04-2017]    |    Σχολική εκδρομή στην Αθήνα 30/04/2017 [26-04-2017]    |    Διακοπές Πάσχα [07-04-2017]    |    Πασχαλινό BAZAAR [23-03-2017]    |    Τριήμερη εκδρομή του Συλλόγου στα Τρίκαλα - Λίμνη Πλαστήρα - Μετέωρα [22-03-2017]    |    Μονοήμερη εκδρομή Συλλόγου στην Αθήνα [22-03-2017]    |   

Συμμετοχή σε διασχολικές δράσεις, διαγωνισμούς

Τα παιδιά γράφουν και ζωγραφίζουν τα δικαιώματά τους το 2015: η εφημερίδα των μα...   

Τα παιδιά γράφουν και ζωγραφίζουν τα δικαιώματά τους το 2015: η εφημερίδα των μαθητών-τριών του Ε1 Η Ελληνική Εθνική Επιτροπή της UNICEF πραγματοποιεί το εκπαιδευτικό της πρόγραμμα «Τα Παιδιά Γράφουν και Ζωγραφίζουν τα Δικαιώματά τους, το 2015», σε συνεργασία με το Υπουργείο Πολιτισμού, Παιδείας & Θρησκευμάτων.
Πρόκειται για ένα πρόγραμμα που προωθεί τη Σύμβαση των Δικαιωμάτων του Παιδιού. Στα πλαίσια του προγράμματος οι μαθητές με ευχάριστο και δημιουργικό τρόπο έχουν τη δυνατότητα να εκφραστούν δημιουργικά, να αναπτύξουν τη φαντασία τους, τις απόψεις τους και τα συναισθήματά τους σχετικά με τα δικαιώματά τους. Ένα πρόγραμμα που τους βοηθάει να αναγνωρίσουν την αξία της συνεργασίας και της αρμονικής λειτουργίας μέσα στην ομάδα, του σεβασμού προς τον άλλον, το διαφορετικό. Μπορεί να συμβάλει επίσης αποφασιστικά στην καταπολέμηση φαινομένων εκφοβισμού (bullying), ξενοφοβίας και ρατσισμού.
Στα πλαίσια του παραπάνω προγράμματος, οι μαθητές/τριες του πρώτου τμήματος της πέμπτης τάξης δημιούργησαν τη δική τους εφημερίδα με τίτλο: «ΙΣΟΤΗΤΑ». Κάθε μαθητής/τρια είχε τη δυνατότητα να εργαστεί ατομικά ή σε συνεργασία με συμμαθητές/τριές του/της για τη δημιουργία της εν λόγω εφημερίδας.
Στη συνέχεια παρατίθεται το έργο των μαθητών/τριών.


Ανάρτηση: Ομάδα υποστήριξης ιστότοπου, 18/05/2015   Εμφανίσεις: 1037


Παρουσίαση του eTwinning έργου Digital Stories στο Athens Science Festival 2015.   

To βραβευμένο eTwinning έργο "Digital Stories" του 1ου Δ.Σ. Σπάρτης στον Πανευρωπαϊκό Διαγωνισμό MEDEA Awards 2014 θα παρουσιαστεί από την εκπαιδευτικό θεατρικής αγωγής και συντονίστρια του εν λόγω έργου, κ. Μιράντα Κουμανάκου, στο Athens Science Festival 2015 (Επιστήμη και Τεχνολογία: από τη θεωρία στην πράξη) που πραγματοποιείται στην Αθήνα από 17-22 Μαρτίου 2015.
Το Athens Science Festival διοργανώνεται από τον εκπαιδευτικό οργανισμό “Επιστήμη Επικοινωνία – SciCo”, το Βρετανικό Συμβούλιο, τον Σύνδεσμο Υποτρόφων του Ιδρύματος Ωνάση, τον Κόμβο Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας “INNOVATHENS”, το Μουσείο Φωταερίου της Τεχνόπολις του Δήμου Αθηναίων και της Γενικής Γραμματείας Έρευνας και Τεχνολογίας, σε συνεργασία με πλήθος ακαδημαϊκών, ερευνητικών φορέων και εκπαιδευτικών οργανισμών. Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε τoυς υπερσυνδέσμους: http://www.athens-science-festival.gr/events/ψηφιακη-αφηγηση/#prettyPhoto.


Ανάρτηση: Ομάδα υποστήριξης ιστότοπου, 10/03/2015   Εμφανίσεις: 1088


«Ας φανταστούμε το σχολείο των ονείρων μας»: οι μαθητές-τριες του Ε1 συμμετέχουν...   

Οι μαθητές/τριες του πρώτου τμήματος της πέμπτης τάξης, έλαβαν μέρος στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Δημιουργικής Έκφρασης Δημοτικών Σχολείων, με θέμα: «Ας φανταστούμε το σχολείο των ονείρων μας» που διοργάνωσε το Παιδαγωγικό τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης της Σχολή Επιστημών Αγωγής του Πανεπιστημίου Κρήτης.
Οι μαθητές/τριες κατέγραψαν τις ιδέες τους και αφού τις εξέφρασαν στην τάξη, επέλεξαν μία ιδέα από κάθε γραπτό. Κατόπιν, με την καθοδήγηση της δασκάλας - υπεύθυνης του τμήματος, κ. Αλιμήση Μαρίας, συγκρότησαν ομάδα από πέντε μαθητές/τριες, η οποία συγκέντρωσε τις ιδέες, τις έβαλε σε σειρά, έγραψε τους διαλόγους και αξιοποιώντας τις ψηφιακές υποδομές του σχολείου δημιούργησε το τελικό αποτέλεσμα. Την εικονογράφηση έκανε μαθητής του τμήματος Ε1 και το τελικό παραδοτέο υποβλήθηκε μέσω διαδικτύου στους διοργανωτές του διαγωνισμού, με την βοήθεια της εκπαιδευτικού Τ.Π.Ε. του Σχολείου, κ. Καψούλια Μαρίας.
Όλοι/ες οι μαθητές/τριες του τμήματος εργάστηκαν με κέφι, με φαντασία και πνεύμα συνεργασίας. Τους αξίζουν λοιπόν θερμά συγχαρητήρια!


Ανάρτηση: Ομάδα υποστήριξης ιστότοπου, 09/03/2015   Εμφανίσεις: 1091


Συμμετοχή του σχολείου στον Μαθητικό Διαγωνισμό Γαλλοφωνίας 2015, με τίτλο: « Πρ...   

O διαγωνισμός Γαλλοφωνίας 2015...

Το Γαλλικό Ινστιτούτο Ελλάδας και η Υπηρεσία Συνεργασίας και Μορφωτικής Δράσης της Πρεσβείας της Γαλλίας στην Ελλάδα, σε συνεργασία με τις γαλλόφωνες Πρεσβείες στην Ελλάδα, όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος, διοργανώνουν τον Μαθητικό Διαγωνισμό Γαλλοφωνίας 2015, με γενικό τίτλο: «Πρόσκληση σε ταξίδι».
Πιο συγκεκριμένα, για τους/τις μαθητές/τριες του Δημοτικού το θέμα είναι «Πρόσκληση στην Ελλάδα». Τα παιδιά καλούνται να δημιουργήσουν ένα ενημερωτικό έντυπο με αποδέκτη μια τάξη γάλλων μαθητών/τριών της ηλικίας τους που αναμένεται να επισκεφθεί την πόλη/το χωριό/την περιοχή τους. Θα πρέπει να δώσουν όλες τις απαραίτητες πληροφορίες που χρειάζονται οι νέοι συμμαθητές τους για να επωφεληθούν πλήρως του ταξιδιού τους και να επιστρέψουν στη χώρα τους με νέες γνώσεις για την χώρα μας.
Η δημιουργία χρειάζεται να είναι συλλογική και να περιλαμβάνει τουλάχιστον τρείς από τις δέκα λέξεις της Γαλλοφωνίας 2015 που προσκαλούν στο ταξίδι: Amalgame (arabe), Bravo (italien), Cibler (de cible, alémanique suisse), Grigri (utilisé en Afrique et dans les Antilles), Inuit (inuktitut), Kermesse (flamand), Kitsch (allemand), Sérendipité (anglais), Wiki (hawaïen), Zénitude (de zen, japonais), επιλεγμένες από τη Γενική Αντιπροσωπία για τη γαλλική γλώσσα και τις γλώσσες της Γαλλίας του Υπουργείου Πολιτισμού και Επικοινωνίας. Η μορφή παρουσίασης είναι απολύτως ελεύθερη (έντυπη -έως δύο σελίδες- ή ψηφιακή).
Η εβδομάδα γαλλοφωνίας θα διεξαχθεί φέτος από τις 12 έως τις 18 Μαρτίου (οι άνθρωποι που μιλούν σε όλον τον κόσμο τη γαλλική γλώσσα είναι περίπου διακόσια είκοσι εκατομμύρια). Οι καλύτερες δημιουργίες θα επιλεγούν από την κριτική επιτροπή, προκειμένου να παρουσιαστούν στην τελετή απονομής των βραβείων που θα πραγματοποιηθεί, για τα δημοτικά σχολεία, την Τετάρτη 11 Μαρτίου 2015.

Η συμμετοχή του σχολείου...

Το σχολείο μας συμμετέχει φέτος στον Διαγωνισμό Γαλλοφωνίας 2015 με ένα έργο σε έντυπη μορφή το οποίο είναι δημιουργία των μαθητών/τριών του δεύτερου τμήματος της έκτης τάξης που έχουν επιλέξει τα Γαλλικά ως δεύτερη ξένη γλώσσα για το σχολικό έτος 2014-2015.
Οι μαθητές/τριες, αφού ενημερώθηκαν για τον διαγωνισμό και το θέμα του, με χαρά δέχτηκαν να συμμετέχουν. Συμφωνήθηκε η δημιουργία να είναι ένα δίπτυχο με μια συλλογή γραμματοσήμων όπου θα απεικονίζονται οι ομορφιές και τα αξιοθέατα της Λακωνίας, συνοδευόμενα από σύντομα «έξυπνα» κείμενα μέσα στα οποία θα δίνονται όλες οι απαραίτητες πληροφορίες στους Γάλλους μαθητές οι οποίοι θα επισκεφτούν τη χώρα μας.
Οι μαθητές ζωγράφισαν τα γραμματόσημα μέσα στην τάξη αντλώντας την έμπνευσή τους από τις ομορφιές του νομού Λακωνίας. Οι δέκα λέξεις της Γαλλοφωνίας παρουσιάστηκαν και αναλύθηκαν μέσα στην τάξη και στη συνέχεια αποφασίστηκε ποιες λέξεις και με ποιο τρόπο θα συμπεριληφθούν στα κείμενα. Επίσης κατασκευάστηκαν πολύχρωμα πλαίσια για τα κείμενα, τα γράμματα των τίτλων και επιλέχθηκαν τα υλικά και τα χρώματα για την τελική μορφή του έργου.
Η υλοποίηση της ιδέας των μαθητών/τριών πραγματοποιήθηκε με την καθοδήγηση της εκπαιδευτικού της γαλλικής γλώσσας, κ. Μαργαρίτας Βαν Χάουντ.
Σε αυτό το σημείο, έχει ιδιαίτερη σημασία να επισημάνουμε ότι η δημιουργία του έργου είναι αποτέλεσμα συλλογικής εργασίας όλων των μαθητών και μαθητριών και για την υλοποίησή του απαιτήθηκαν αρκετά περισσότερες διδακτικές ώρες, από όσες προβλέπονται εβδομαδιαίως στο ωρολόγιο πρόγραμμα για το μάθημα της γαλλικής γλώσσας.


Ανάρτηση: Ομάδα υποστήριξης ιστότοπου, 07/02/2015   Εμφανίσεις: 1055



[1] 2 3 4 ...Mετάβαση στην
                                        επόμενη σελίδα


ΚΟΡΥΦΗ ΣΕΛΙΔΑΣ