Αρχική σελίδα | Χάρτης πλοήγησης | Διαχείρ. διαδικτυακού τόπου
linelineline
Συμμετοχή των εκπαιδευτικών του Σχολείου σε επιμορφωτική ημερίδα [02-06-2017]    |    Εκλογική γενική συνέλευση του Σ.E.Π.Ε. Λακεδαίμονος «Ο ΠΛΗΘΩΝ» [29-05-2017]    |    Εγγραφές μαθητών στα δημοτικά σχολεία για το σχολικό έτος 2017-2018. [28-05-2017]    |    Εγκύκλιος Αποσπάσεων σε υπηρεσίες του ΥΠ.Π.Ε.Θ. [21-05-2017]    |    Εγκύκλιος Αποσπάσεων σε ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ, ΣΜΕΑΕ και ΕΕΕΕΚ, ΚΕΔΔΥ, Μουσικά, Καλλιτεχνικά και Εκκλησιαστικ [21-05-2017]    |    «Διδασκαλία της 2ης ξένης γλώσσας στα Δημοτικά Σχολεία 2017-2018 [21-05-2017]    |    Επαναπροσδιορισμός ορίων σχολικών περιφερειών [21-05-2017]    |    Απόφαση Χωροταξικής Κατανομής [21-05-2017]    |    Ενέργειες προγραμματισμού εκπαιδευτικού έργου [21-05-2017]    |    Εγγραφές στην πρώτη τάξη για το σχολικό έτος 2017-18: δικαιολογητικά - προθεσμία [28-04-2017]    |    Σχολική εκδρομή στην Αθήνα 30/04/2017 [26-04-2017]    |    Διακοπές Πάσχα [07-04-2017]    |    Πασχαλινό BAZAAR [23-03-2017]    |    Τριήμερη εκδρομή του Συλλόγου στα Τρίκαλα - Λίμνη Πλαστήρα - Μετέωρα [22-03-2017]    |    Μονοήμερη εκδρομή Συλλόγου στην Αθήνα [22-03-2017]    |   

Επιμόρφωση - σεμινάρια

Συμμετοχή εκπαιδευτικού του σχολείου ως εισηγητή στο Πανελλήνιο Συνέδριο, με τίτ...   

Σας ενημερώνουμε ότι στις εργασίες του Πανελλήνιου Συνεδρίου «Η εκπαίδευση στην εποχή των Τ.Π.Ε.» που πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα στο Ίδρυμα Ευγενίδου στις 5 & 6 Νοεμβρίου 2016 και ήταν υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, συμμετείχε ως εισηγητής, ο Διευθυντής της σχολικής μας μονάδας, κ. Αντώνιος Κοκκονός. Η εισήγησή του, με τίτλο: «Σχεδίαση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων για την ανάπτυξη ικανοτήτων και ανάδειξη νέων ρόλων στο πεδίο της ηλεκτρονικής μάθησης», έχει περιληφθεί στον τόμο πρακτικών του συνεδρίου «Η Εκπαίδευση στην Εποχή των Τ.Π.Ε. – Τα πρακτικά του Συνεδρίου, Αθήνα, 5 & 6 Νοεμβρίου 2016. σσ. 854-864 ISBN: 978-918-82301-1-8 (e-Book/pdf).

Περίληψη εργασίας - εισήγησης: Ο κ. Κοκκονός ανέφερε ότι στην κοινωνία – οικονομία της γνώσης, η βασισμένη στην ανάπτυξη ικανοτήτων εκπαίδευση ή/και κατάρτιση προβάλλεται ως φορέας αλλαγής, ως αναγκαιότητα, αλλά και ως κυρίαρχο παράδειγμα καινοτομίας. Παράλληλα, επεσήμανε ότι οι μαθησιακές τεχνολογίες μέσα από εφαρμογές ηλεκτρονικής μάθησης έχουν τη δυνατότητα να αλλάξουν τη θεώρηση των πραγμάτων στο πεδίο της βασισμένης στην ανάπτυξη ικανοτήτων εκπαίδευσης ή/και κατάρτισης και να προσφέρουν ευελιξία σε σχέση με το χώρο, το χρόνο και το ρυθμό εκπαίδευσης ή/και κατάρτισης, να δώσουν τη δυνατότητα σε αυτούς που μαθαίνουν να ακολουθήσουν τη δική τους – προσωπική μαθησιακή πορεία και να προσφέρουν ευκαιρίες για αυτο-κατευθυνόμενη μάθηση και ανεξαρτησία κατά την εκπαίδευση-κατάρτιση. Στην παρούσα εργασία, διερευνώνται βιβλιογραφικά οι βασικές έννοιες που αφορούν στην «ικανότητα», αναλύονται οι βασικές έννοιες που αφορούν στον διδακτικό – μαθησιακό σχεδιασμό και στην προδιαγραφή IMS – Learning Design και καταγράφονται οι νέοι ρόλοι που αναδεικνύονται για αυτούς/ες που διδάσκουν και αυτούς/ες που μαθαίνουν στο πλαίσιο της βασισμένης στην ανάπτυξη ικανοτήτων εκπαίδευσης ή/και κατάρτισης.


Ανάρτηση: Ομάδα υποστήριξης ιστότοπου, 05/11/2016   Εμφανίσεις: 277


2η Eπιμορφωτική συνάντηση εκπαιδευτικών Αγγλικής Γλώσσας στο 1ο Δημοτικό Σχολείο...   

Κατά το τελευταίο διδακτικό τρίωρο της Πέμπτης 14 Απριλίου 2016, πραγματοποιήθηκε η δεύτερη δια ζώσης επιμορφωτική συνάντηση εκπαιδευτικών Αγγλικής Γλώσσας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης του Δήμου Σπάρτης με τη Σχολική Σύμβουλο ΠΕ06 Μεσσηνίας-Λακωνίας, κ. Αγγελική Αναγνωστοπούλου, στο εργαστήριο Τ.Π.Ε. του 1ου Δημοτικού Σχολείου Σπάρτης. Η συγκεκριμένη ημερίδα εντάσσεται στον εξάμηνο κύκλο συναντήσεων της διαδικτυακής πλατφόρμας κοινοτήτων πρακτικής (“2gather”) του ΠΕΑΠ υπό την ευθύνη του Τμήματος Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.

Έχοντας προηγηθεί αναστοχασμός των ήδη ολοκληρωμένων δραστηριοτήτων, η Σχολική Σύμβουλος προχώρησε σε αναλυτική παρουσίαση διαδικτυακών εργαλείων αξιολόγησης (rubistar), ακουστικής ανατροφοδότησης (vocaroo) και διαμοιρασμού αρχείων (dropbox) τα οποία θα αξιοποιηθούν στις τελευταίες εβδομάδες του σεμιναρίου.

Επιπλέον, οι δύο εκπαιδευτικοί Αγγλικής Γλώσσας του σχολείου μας, κ.κ. Ορφανού Αθανασία και Πασταρματζής Γεώργιος, παρουσίασαν μία εκ των εργασιών που έχουν υποβάλει, η οποία αφορά τη δραματοποίηση μίας ιστορίας στα Αγγλικά από μικρά παιδιά της Β΄ τάξης. Το σχετικό βίντεο και οι φωτογραφίες από όλα τα στάδια προετοιμασίας και υλοποίησης της συγκεκριμένης δράσης ενθουσίασαν τους παρευρισκόμενους και αποτέλεσαν βάση για περαιτέρω σχολιασμό και επεξεργασία αφού τονίστηκε έμπρακτα η αξία της ενεργητικής συνεργατικής μάθησης σε κάθε επίπεδο. Επίσης, η κ. Αναγνωστοπούλου -με τη συνοδεία των δύο εκπαιδευτικών Αγγλικής Γλώσσας- επισκέφτηκε τους μικρούς μαθητές/μαθήτριες στην τάξη τους προκειμένου να τους ευχαριστήσει για την εποικοδομητική συνδρομή τους στην επιτυχημένη μας παιδευτική προσπάθεια. “Dear pupils, we thank you so much, it was a pleasure working with you for YOU”!


Ανάρτηση: Ομάδα υποστήριξης ιστότοπου, 14/04/2016   Εμφανίσεις: 524


Επιμορφωτική συνάντηση εκπαιδευτικών Αγγλικής Γλώσσας στο 1ο Δ.Σ. Σπάρτης   

Την Τετάρτη 27 Ιανουαρίου 2016 πραγματοποιήθηκε στο εργαστήριο ΤΠΕ του 1ου Δημοτικού Σχολείου Σπάρτης η πρώτη δίωρη επιμορφωτική συνάντηση για τους εκπαιδευτικούς Αγγλικής Γλώσσας (ΠΕ06) της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης του Δήμου Σπάρτης από τη Σχολική Σύμβουλο Αγγλικής Γλώσσας Μεσσηνίας-Λακωνίας, κ. Αναγνωστοπούλου Αγγελική.

Οι δύο εκπαιδευτικοί Αγγλικής Γλώσσας του σχολείου μας, κ.κ. Ορφανού Αθανασία και Πασταρματζής Γεώργιος, μαζί με τους/τις υπόλοιπους/ες συμμετέχοντες/ουσες εκπαιδευτικούς ενημερώθηκαν αρχικά μέσω τηλεδιάσκεψης από την υπεύθυνη της πλατφόρμας “2gather” (http://rcel.enl.uoa.gr/togather/about-2gather/) του Τμήματος Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών για τις “Διαδικτυακές Κοινότητες Μάθησης και Πρακτικής σχολικού έτους 2015-2016”. Στη συνέχεια περιηγήθηκαν μέσω ηλεκτρονικού υπολογιστή στις επιμέρους ενότητες της πλατφόρμας ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης του νομού μας και πληροφορήθηκαν για τις δραστηριότητες του μήνα Φεβρουαρίου 2016 που θα κληθούν να υλοποιήσουν το αμέσως επόμενο διάστημα.

Το εν λόγω εξάμηνο επιμορφωτικό σεμινάριο θα ολοκληρωθεί του Ιούνιο 2016 και μέσα από τις επόμενες συναντήσεις των μελών της επιμορφωτικής μας ομάδας και τις ποικίλες συνεργατικές δραστηριότητες/εργασίες των επιμορφούμενων εκπαιδευτικών, θα ασχοληθούν ενεργά με ένα ευρύ φάσμα καίριων ζητημάτων που άπτονται της μαθητοκεντρικής μάθησης (π.χ. διαχείριση τάξης, διδασκαλία στις πρώτες τάξεις του δημοτικού, εναλλακτικές μέθοδοι εξάσκησης της Αγγλικής).


Ανάρτηση: Ομάδα υποστήριξης ιστότοπου, 27/01/2016   Εμφανίσεις: 626


Συμμετοχή εκπαιδευτικού του σχολείου ως εισηγητή στο Πανελλήνιο Συνέδριο "Η εκπα...   

Σας ενημερώνουμε ότι στις εργασίες του Πανελλήνιου Συνεδρίου της Επιστημονικής Ένωσης Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας για τη Διάδοση των Τ.Π.Ε. στην Εκπαίδευση (ΕΕΕΠ-ΔΤΠΕ) «Η εκπαίδευση στην εποχή των Τ.Π.Ε.» που πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα στο Ίδρυμα Ευγενίδου στις 7 και 8 Νοεμβρίου 2015, και ήταν υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, συμμετείχε ως εισηγητής ο εκπαιδευτικός Αγγλικής Γλώσσας της σχολικής μας μονάδας, κ. Γεώργιος Πασταρματζής. Η αναρτημένη ανακοίνωση του κ. Πασταρματζή με τίτλο «Take a stand - Lend a hand: μία eTwinning μετάβαση από το δημοτικό στο γυμνάσιο» αφορά την συνοπτική παρουσίαση ενός διακρατικού ευρωπαϊκού συνεργατικού προγράμματος eTwinning που διακρίθηκε αντίστοιχα με ευρωπαϊκή (European Quality Label) και εθνική (National Quality Label) ετικέτα ποιότητας. Η εισήγηση, μετά από κρίση της επιστημονικής επιτροπής, έχει περιληφθεί στον τόμο πρακτικών του συνεδρίου, με τίτλο: «Τα πρακτικά του συνεδρίου “Η εκπαίδευση στην εποχή των Τ.Π.Ε.”», Αθήνα 7 & 8 Νοεμβρίου 2015-ISBN: 978-960-99435-8-1 (eBook / pdf, σ.σ. 2875-2880).

Περίληψη αναρτημένης ανακοίνωσης:
Ο κ. Πασταρματζής ανέφερε ότι με φόντο τον διάχυτο συγκερασμό απόψεων ως προς την αξία της ευμετάβλητης συμμετοχικής μάθησης, η παρούσα εργασία προσπαθεί εποπτικά να προβάλλει την καθοριστική συμβολή των κατάλληλων συνεργατικών δράσεων στην παιδευτική διαδικασία μέσω ενός εκπαιδευτικού ευρωπαϊκού προγράμματος σχολικών δραστηριοτήτων που διαθέτει ως ιδιομορφία την έκδηλη ανάδειξη των πολλαπλών ερμηνειών του όρου «μετάβαση». Μαθητικό και εκπαιδευτικό δυναμικό διαφορετικών χωρών και βαθμίδων εκπαίδευσης (συν)εργάζονται πολυδραστικά με σύμμαχο την Αγγλική Γλώσσα σε μία μεταβατική πορεία προσέγγισης καίριων θεμάτων που άπτονται της εφηβικής ψυχοσύνθεσης. Η συνεργατική διάσταση μίας εξελικτικής μετάβασης αποτελεί τον κεντρικό άξονα της εργασίας, όπου θα αποπειραθεί η συνοπτική ερμηνεία των μεθοδολογικών στόχων, κινήτρων και συμπερασμάτων ενός ευρωπαϊκού προγράμματος σχολικής αδελφοποίησης με εταίρους μαθητές της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και μελλοντικούς συμμαθητές τους από την τελευταία τάξη της πρωτοβάθμιας μέσω της εκμάθησης της ξένης γλώσσας.


Ανάρτηση: Ομάδα υποστήριξης ιστότοπου, 09/11/2015   Εμφανίσεις: 787



[1] 2 3 4 5 6 ...Mετάβαση στην
                                        επόμενη σελίδα


ΚΟΡΥΦΗ ΣΕΛΙΔΑΣ