Αρχική σελίδα | Χάρτης πλοήγησης | Σύνδεση
linelineline
Κλειστό το 1ο Δημοτικό Σχολείο Σπάρτης την Παρασκευή 28-09-2018 [27-09-2018]    |    Προκήρυξη εκδήλωσης ενδιαφέροντος για ανάληψη ημερήσιας μετακίνησης μαθητών/τριών 1ου Δ.Σ. Σπάρτης [27-09-2018]    |    Πλήρωση μίας (1) θέσης εθελοντή/ντριας σχολικού/ής τροχονόμου [10-09-2018]    |    Γνωριμία των παιδιών της Α' τάξης με το νέο τους σχολείο [07-09-2018]    |    Λειτουργία Δημοτικών Σχολείων για το σχολικό έτος 2018-19 [06-09-2018]    |    Έναρξη μαθημάτων για το σχολικό έτος 2018-19 [05-09-2018]    |    Απόφαση χωροταξικής κατανομής για την εγγραφή στα Γυμνάσια [11-06-2018]    |    Φόρμα απολογισμού υλοποίησης Προγράμματος Σχολικών Δραστηριοτήτων [08-06-2018]    |    Γενική Συνέλευση του Σ.Ε.Π.Ε. Λακεδαίμονος [17-05-2018]    |    Συμμετοχή των εκπαιδευτικών του σχολείου σε επιστημονική ημερίδα [16-05-2018]    |    Λειτουργία Ολοήμερου Προγράμματος για το σχολικό έτος 2018-19 [10-05-2018]    |    Εγγραφές στο Ολοήμερο Τμήμα για το σχολικό έτος 2018-19 [10-05-2018]    |    Διαδικασία εισαγωγής στην Α' Τάξη των Μουσικών Σχολείων [09-05-2018]    |    Ενημέρωση για τις δράσεις της 1ης ΤΟ.Μ.Υ. Σπάρτης [08-05-2018]    |    Ενημέρωση για τις εγγραφές στο Μουσικό Σχολείο Σπάρτης [06-05-2018]    |   

Τάξεις και τμήματα 2015-2016

Τμήμα Ένταξης   


 Σχολικό ημερολόγιο Τμήματος Ένταξης


Κάντε κλικ εδώ για να δείτε τα διδακτικά πακέτα της τάξης  Διδακτικά πακέτα (βιβλία μαθητή και τετράδια εργασιών) Α' τάξης, Β' τάξης, Γ' τάξης,  Δ' τάξης,  Ε' τάξης,  ΣΤ' τάξης

Υπεύθυνη δασκάλα: κ. Καστανά Θεοδώρα

«ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΓΙΑ ΕΝΤΑΞΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ Η/ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ» ΣΤΟΥΣ ΑΞΟΝΕΣ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ 1, 2 & 3 (MIS 520707, 485613, 485614) ΤΟΥ Ε.Π. «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ» ως έργα υποψήφια για ένταξη στο ΕΣΠΑ 2014-2020

Οι Πράξεις «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες», των Αξόνων Προτεραιότητας 1, 2 και 3, (MIS 520707, 485613, 485614) του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» ως έργα υποψήφια για ένταξη στο ΕΠΑΝΑΔ του ΕΣΠΑ 2014-2020, που συγχρηματοδοτούνται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους, αφορούν στην στήριξη και ενίσχυση του θεσμού της εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για έξι σχολικά έτη (2010-2011, 2011-2012, 2012-2013, 2013-2014, 2014-2015 και 2015-2016). Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο των Αξόνων Προτεραιότητας 1, 2 και 3 (MIS 520707, 485613, 485614) «Αναβάθμιση της ποιότητας της εκπαίδευσης και προώθηση της κοινωνικής ενσωμάτωσης» στις 8 περιφέρειες Σύγκλισης, στις 3 περιφέρειες Σταδιακής Εξόδου και στις 2 περιφέρειες Σταδιακής Εισόδου, αντίστοιχα.
Ένα μείζον θέμα για το εκπαιδευτικό σύστημα και εν γένει για το κοινωνικό κράτος αποτελεί η ουσιαστική ένταξη στο εκπαιδευτικό σύστημα και η διαρκής υποστήριξη στην εκπαιδευτική διαδικασία των μαθητών με αναπηρία ή/και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
Ως «Μαθητές με Αναπηρία ή/και Ειδικές Εκπαιδευτικές ανάγκες» θεωρούνται όσοι για ολόκληρη ή ορισμένη περίοδο της σχολικής τους ζωής εμφανίζουν σημαντικές δυσκολίες μάθησης εξαιτίας αισθητηριακών, νοητικών, γνωστικών, αναπτυξιακών προβλημάτων, ψυχικών και νευροψυχικών διαταραχών οι οποίες, σύμφωνα με τη διεπιστημονική αξιολόγηση, επηρεάζουν τη διαδικασία της σχολικής προσαρμογής και μάθησης».
Στους μαθητές με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες συγκαταλέγονται ιδίως όσοι παρουσιάζουν νοητική αναπηρία, αισθητηριακές αναπηρίες όρασης (τυφλοί, αμβλύωπες με χαμηλή όραση), αισθητηριακές αναπηρίες ακοής (κωφοί, βαρήκοοι), κινητικές αναπηρίες, χρόνια μη ιάσιμα νοσήματα, διαταραχές ομιλίας − λόγου, ειδικές μαθησιακές δυσκολίες όπως δυσλεξία, δυσγραφία, δυσαριθμησία, δυσαναγνωσία, δυσορθογραφία, σύνδρομο ελλειμματικής προσοχής με ή χωρίς υπερκινητικότητα, διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές (φάσμα αυτισμού), ψυχικές διαταραχές και πολλαπλές αναπηρίες.
Στόχος της Πράξης είναι η υλοποίηση της εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης στα σχολεία γενικής αγωγής προκειμένου να υποστηρίζονται οι μαθητές με αναπηρία ή/και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στη σχολική τάξη παράλληλα με τον εκπαιδευτικό της τάξης. Για το σκοπό αυτό προσλαμβάνεται το αναγκαίο προσωπικό.
Επίσης, στόχος των πράξεων είναι η υποστήριξη των μαθητών με το αναγκαίο προσωπικό (ΕΕΠ/Σχολικοί Νοσηλευτές και ΕΒΠ) ώστε να καταστούν λειτουργικοί κατά το χρόνο παραμονής τους στις σχολικές μονάδες σε Περιφέρειες όπου δεν καλύπτουν τα ΠΕΠ.
Η εξειδικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη των μαθητών με αναπηρία ή/και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες είναι μία έμπρακτη εφαρμογή προς την κατεύθυνση της κοινωνικής ενσωμάτωσης τους στη σχολική κοινότητα με αποτέλεσμα τη βελτίωση της προσβασιμότητας των μαθητών στο κοινωνικό γίγνεσθαι και την αντιμετώπιση του κοινωνικού αποκλεισμού.




Ανάρτηση: Ομάδα υποστήριξης ιστότοπου, 10/09/2018   Εμφανίσεις: 1521


Ολοήμερο - τμήμα 2ο   


 Σχολικό ημερολόγιο 2ου τμήματος Ολοήμερου (Γ' - ΣΤ')


Κάντε κλικ εδώ για να δείτε τα διδακτικά πακέτα της τάξης  Διδακτικά πακέτα (βιβλία μαθητή και τετράδια εργασιών) Γ' τάξης,  Δ' τάξης,  Ε' τάξης,  ΣΤ' τάξης


Ανάρτηση: Ομάδα υποστήριξης ιστότοπου, 10/09/2018   Εμφανίσεις: 1366


Ολοήμερο - τμήμα 1ο   


 Σχολικό ημερολόγιο 1ου τμήματος Ολοήμερου (Α' - Β')


Κάντε κλικ εδώ για να δείτε τα διδακτικά πακέτα της τάξης  Διδακτικά πακέτα (βιβλία μαθητή και τετράδια εργασιών) Α' τάξης,  Β' τάξης


Ανάρτηση: Ομάδα υποστήριξης ιστότοπου, 10/09/2018   Εμφανίσεις: 1416


ΣΤ' τάξη - τμήμα 2ο   


 Σχολικό ημερολόγιο τμήματος ΣΤ2


Κάντε κλικ εδώ για να δείτε τα διδακτικά πακέτα της τάξης Διδακτικά πακέτα ΣΤ' τάξης (βιβλία μαθητή και τετράδια εργασιών)

Υπεύθυνη δασκάλα: κ. Νοδάρα Ευαγγελία


Ανάρτηση: Ομάδα υποστήριξης ιστότοπου, 10/09/2018   Εμφανίσεις: 1645



[1] 2 3 4 ...Mετάβαση στην
                                        επόμενη σελίδα


ΚΟΡΥΦΗ ΣΕΛΙΔΑΣ