Αρχική σελίδα | Χάρτης πλοήγησης | Διαχείρ. διαδικτυακού τόπου
linelineline
Συμμετοχή των εκπαιδευτικών του Σχολείου σε επιμορφωτική ημερίδα [02-06-2017]    |    Εκλογική γενική συνέλευση του Σ.E.Π.Ε. Λακεδαίμονος «Ο ΠΛΗΘΩΝ» [29-05-2017]    |    Εγγραφές μαθητών στα δημοτικά σχολεία για το σχολικό έτος 2017-2018. [28-05-2017]    |    Εγκύκλιος Αποσπάσεων σε υπηρεσίες του ΥΠ.Π.Ε.Θ. [21-05-2017]    |    Εγκύκλιος Αποσπάσεων σε ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ, ΣΜΕΑΕ και ΕΕΕΕΚ, ΚΕΔΔΥ, Μουσικά, Καλλιτεχνικά και Εκκλησιαστικ [21-05-2017]    |    «Διδασκαλία της 2ης ξένης γλώσσας στα Δημοτικά Σχολεία 2017-2018 [21-05-2017]    |    Επαναπροσδιορισμός ορίων σχολικών περιφερειών [21-05-2017]    |    Απόφαση Χωροταξικής Κατανομής [21-05-2017]    |    Ενέργειες προγραμματισμού εκπαιδευτικού έργου [21-05-2017]    |    Εγγραφές στην πρώτη τάξη για το σχολικό έτος 2017-18: δικαιολογητικά - προθεσμία [28-04-2017]    |    Σχολική εκδρομή στην Αθήνα 30/04/2017 [26-04-2017]    |    Διακοπές Πάσχα [07-04-2017]    |    Πασχαλινό BAZAAR [23-03-2017]    |    Τριήμερη εκδρομή του Συλλόγου στα Τρίκαλα - Λίμνη Πλαστήρα - Μετέωρα [22-03-2017]    |    Μονοήμερη εκδρομή Συλλόγου στην Αθήνα [22-03-2017]    |   

Διακρίσεις, έπαινοι

Διάκριση του ιστότοπου της σχολικής μας μονάδας στον 7ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Εκ...   

Με ιδιαίτερη χαρά, σας ενημερώνουμε ότι ο ιστότοπος του σχολείου μας έλαβε Ειδικό Έπαινο στην κατηγορία "Νηπιαγωγεία, Δημοτικά Σχολεία, Δημοτικά Ειδικά Σχολεία" του 7ου Διαγωνισμού Ελληνόφωνων Εκπαιδευτικών Ιστότοπων “Edu Web Awards 2015”. Στην κατηγορία "Νηπιαγωγεία, Δημοτικά Σχολεία, Δημοτικά Ειδικά Σχολεία", είχαν δηλώσει συμμετοχή και αξιολογήθηκαν 180 ιστότοποι.
Σε αυτό το σημείο χρειάζεται να σημειωθεί πως λόγω του ότι ο Διευθυντής του Σχολείου και δημιουργός του ιστότοπου συμμετείχε με την ιδιότητα του αξιολογητή Α΄ και Β΄ επιπέδου στον διαγωνισμό, η συμμετοχή του Σχολείου ήταν εξ ορισμού εκτός συναγωνισμού - βραβείων, λόγω ασυμβίβαστου (όπως ρητά αναφερόταν στους όρους του διαγωνισμού).
Οι άξονες και τα κριτήρια βάσει των οποίων έγινε η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών ιστότοπων στον 7ο ΔΕΕΙ (2015) είναι:
• Η ταυτότητα και η ενημέρωση του ιστότοπου (Στοιχεία επικοινωνίας, συνέπεια σκοπού – στόχων, συνεχής και τακτική ενημέρωση).
• Το περιεχόμενό του (Ποιότητα και ποσότητα, δυνατότητες αξιοποίησής του από το κοινό στο οποίο απευθύνεται, πρωτοτυπία).
• Η λειτουργικότητα διεπαφής, η αισθητική του και τα τεχνικά στοιχεία – δομή (Ευκολία στην πρόσβαση, δομή – πλοήγηση, απεικόνιση και άλλα τεχνικά στοιχεία).
• Τα προσωπικά δεδομένα (Τήρηση βασικών αρχών προστασίας προσωπικών δεδομένων και δικαιωμάτων πνευματικής ιδιοκτησίας).
• Η αλληλεπίδραση με τους χρήστες (Συνεχής συνεργασία – ενεργή συμμετοχή χρηστών, λειτουργία ως κοινότητα μάθησης και πρακτικής).

Ο Διευθυντής του Σχολείου, κ. Αντώνης Κοκκονός, εκφράζει τα θερμά του συγχαρητήρια τόσο στην ομάδα υποστήριξης του ιστότοπου (κ.κ. Κοτινοπούλου Μελίνα, Παλασοπούλου Παναγιώτα, Παππά Δημήτρη, Ρουσσοπούλου Αθανασία και Χριστάκη Αγγέλα), όσο και στους/στις υπόλοιπους εκπαιδευτικούς του σχολείου που υποστηρίξαν στην πράξη την όλη προσπάθεια παρέχοντας ακούραστα υλικό προς ανάρτηση από τις δραστηριότητές τους.


Ανάρτηση: Ομάδα υποστήριξης ιστότοπου, 26/06/2015   Εμφανίσεις: 1351


Διάκριση έργου των μαθητών/τριών του Ε1 τμήματος στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Δημι...   

Με ιδιαίτερη χαρά σας ενημερώνουμε ότι οι μαθητές/τριες του πρώτου τμήματος της πέμπτης τάξης (Ε1) του σχολείου μας, διακρίθηκαν στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Δημιουργικής Έκφρασης Δημοτικών Σχολείων, με θέμα: «Ας φανταστούμε το σχολείο των ονείρων μας» που διοργάνωσε το Παιδαγωγικό τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης της Σχολή Επιστημών Αγωγής του Πανεπιστημίου Κρήτης.
Σύμφωνα με την εισήγηση της ειδικής επιτροπής κρίσης του διαγωνισμού, το έργο που υπέβαλε το Σχολείο μας στην κατηγορία “animation – video – digital storytelling – κόμικ – γελοιογραφίες - ιστολόγια (blogs) – wiki – λογισμικά – ιστοσελίδες”, έλαβε ειδική τιμητική διάκριση και κατέλαβε τη δέκατη (10η) θέση.

O διαγωνισμός ...

Το Παιδαγωγικό Τμήμα Δ.Ε. του Πανεπιστημίου Κρήτης σε συνεργασία με τη Διεύθυνση ΣΕΠΕΔ του Υπουργείου Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων και το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο διοργανώνουν τον 1ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Δημιουργικής Έκφρασης Μαθητών Δημοτικών Σχολείων, με Θέμα: «Ας φανταστούμε το Σχολείο των Ονείρων μας» για το σχολικό έτος 2014-2015.
Στον διαγωνισμό μπορούν να συμμετέχουν ομάδες μαθητών (από την ίδια τάξη, από διαφορετικές τάξεις του ίδιου σχολείου ή και διαφορετικών σχολείων) με την υποστήριξη και τον συντονισμό του διδακτικού προσωπικού των σχολείων αυτών (δάσκαλοι, μουσικοί, εικαστικοί, καθηγητές φυσικής αγωγής, καθηγητές πληροφορικής, καθηγητές ξένων γλωσσών, κ.ά.). Για κάθε πρόταση την ευθύνη υποβολής θα έχει ένας εκπαιδευτικός, ενώ παράλληλα ενθαρρύνεται η συνεργασία δασκάλων και ειδικοτήτων του ιδίου ή και διαφορετικών σχολείων.
Οι προτάσεις των μαθητών/τριών που θα τύχουν διάκρισης θα τεθούν υπόψη τόσο της πολιτικής ηγεσίας του Υ.ΠΟ.ΠΑΙΘ όσο και της ακαδημαϊκής κοινότητας, της κοινότητας των εκπαιδευτικών και άλλων φορέων.

Η συμμετοχή του σχολείου...

Οι μαθητές/τριες του πρώτου τμήματος της πέμπτης τάξης κατέγραψαν τις ιδέες τους και αφού τις εξέφρασαν στην τάξη, επέλεξαν μία ιδέα από κάθε γραπτό.
Κατόπιν, με την καθοδήγηση της δασκάλας - υπεύθυνης του τμήματος, κ. Αλιμήση Μαρίας, συγκρότησαν ομάδα από πέντε μαθητές/τριες, η οποία συγκέντρωσε τις ιδέες, τις έβαλε σε σειρά, έγραψε τους διαλόγους και αξιοποιώντας τις ψηφιακές υποδομές του σχολείου δημιούργησε το τελικό αποτέλεσμα.
Την εικονογράφηση έκανε μαθητής του τμήματος Ε1 και το τελικό παραδοτέο υποβλήθηκε μέσω διαδικτύου στους διοργανωτές του διαγωνισμού, με την βοήθεια της εκπαιδευτικού Τ.Π.Ε. του Σχολείου, κ. Καψούλια Μαρίας.

Η διάκριση και η βράβευση των έργων...

Σύμφωνα με την εισήγηση της ειδικής επιτροπής κρίσης του διαγωνισμού, το έργο που υπέβαλε το Σχολείο μας στην κατηγορία “animation – video – digital storytelling – κόμικ – γελοιογραφίες - ιστολόγια (blogs) – wiki – λογισμικά – ιστοσελίδες”, έλαβε ειδική τιμητική διάκριση και κατέλαβε τη δέκατη (10η) θέση.
H τελετή βράβευσης θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 9 Μαΐου 2015 και ώρα 18.30 στην Πανεπιστημιούπολη Ρεθύμνου, κατά την διάρκεια της οποίας η ειδική επιτροπή θα ανακοινώσει τις προτάσεις που θα καταλάβουν την 1η, 2η και 3η θέση του διαγωνισμού.
Ο Διευθυντής του Σχολείου, κ. Αντώνης Κοκκονός, εκφράζει τα θερμά του συγχαρητήρια (α) στους/στις μαθητές/τριες του τμήματος Ε1 που εργάστηκαν με κέφι, φαντασία και πνεύμα συνεργασίας, καθώς και στις εκπαιδευτικούς κ.κ. Αλιμήση Μαρία και Καψούλια Μαρία για τη συστηματική και μεθοδική προσπάθεια με την οποία ανέξειξαν τη δημιουργικότητα των μαθητών/τριών του Ε1 τμήματος.


Ανάρτηση: Ομάδα υποστήριξης ιστότοπου, 24/04/2015   Εμφανίσεις: 2281


Βράβευση των μαθητών-τριών του σχολείου που διακρίθηκαν στον Εθνικό Διαγωνισμό Γ...   

Με ιδιαίτερη χαρά και ικανοποίηση σας ενημερώνουμε ότι οι μαθητές/τριες του δεύτερου τμήματος γαλλικών της έκτης τάξης (ΣΤ2) του σχολείου μας διακρίθηκαν στον Μαθητικό Διαγωνισμό Γαλλοφωνίας 2015, με γενικό τίτλο: «Πρόσκληση σε ταξίδι: Πρόσκληση στην Ελλάδα » και θέμα εργασίας: «Τα αξιοθέατα της Λακωνίας».
Στον Διαγωνισμό Γαλλοφωνίας 2015 συμμετείχαν περίπου πέντε χιλιάδες (5.000) μαθητές/τριες. Το 1ο Δημοτικό Σχολείο Σπάρτης συμμετείχε στον διαγωνισμό με ένα έργο σε έντυπη μορφή, το οποίο δημιούργησαν οι έντεκα μαθητές/τριες του δεύτερου τμήματος της έκτης τάξης που έχουν επιλέξει τα Γαλλικά ως δεύτερη ξένη γλώσσα για το σχολικό έτος 2014-2015.

O διαγωνισμός Γαλλοφωνίας 2015...

Το Γαλλικό Ινστιτούτο Ελλάδας και η Υπηρεσία Συνεργασίας και Μορφωτικής Δράσης της Πρεσβείας της Γαλλίας στην Ελλάδα, σε συνεργασία με τις γαλλόφωνες Πρεσβείες στην Ελλάδα, όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος, διοργάνωσαν τον Μαθητικό Διαγωνισμό Γαλλοφωνίας 2015, με γενικό τίτλο: «Πρόσκληση σε ταξίδι».
Πιο συγκεκριμένα, για τους/τις μαθητές/τριες του Δημοτικού το θέμα ήταν «Πρόσκληση στην Ελλάδα». Τα παιδιά κλήθηκαν να δημιουργήσουν ένα ενημερωτικό έντυπο με αποδέκτη μια τάξη γάλλων μαθητών/τριών της ηλικίας τους που αναμενόταν να επισκεφθεί την πόλη/το χωριό/την περιοχή τους. Θα έπρεπε να δώσουν όλες τις απαραίτητες πληροφορίες που χρειάζονται οι νέοι συμμαθητές τους για να επωφεληθούν πλήρως του ταξιδιού τους και να επιστρέψουν στη χώρα τους με νέες γνώσεις για την χώρα μας.
Η δημιουργία έπρεπε να είναι συλλογική και να περιλαμβάνει τουλάχιστον τρείς από τις δέκα λέξεις της Γαλλοφωνίας 2015 που προσκαλούν στο ταξίδι: Amalgame (arabe), Bravo (italien), Cibler (de cible, alémanique suisse), Grigri (utilisé en Afrique et dans les Antilles), Inuit (inuktitut), Kermesse (flamand), Kitsch (allemand), Sérendipité (anglais), Wiki (hawaïen), Zénitude (de zen, japonais), επιλεγμένες από τη Γενική Αντιπροσωπία για τη γαλλική γλώσσα και τις γλώσσες της Γαλλίας του Υπουργείου Πολιτισμού και Επικοινωνίας. Η μορφή παρουσίασης ήταν απολύτως ελεύθερη (έντυπη -έως δύο σελίδες- ή ψηφιακή).
Η εβδομάδα γαλλοφωνίας διεξάγεται φέτος από τις 12 έως τις 18 Μαρτίου (οι άνθρωποι που μιλούν σε όλον τον κόσμο τη γαλλική γλώσσα είναι περίπου διακόσια είκοσι εκατομμύρια). Οι καλύτερες δημιουργίες επελέγησαν από την κριτική επιτροπή και παρουσιάστηκαν στην τελετή απονομής των βραβείων που πραγματοποιήθηκε, για τα δημοτικά σχολεία, την Τετάρτη 11 Μαρτίου 2015.

Η συμμετοχή του σχολείου...

Το σχολείο μας συμμετείχε στον Διαγωνισμό Γαλλοφωνίας 2015 με ένα έργο σε έντυπη μορφή - δημιουργία των μαθητών/τριών του δεύτερου τμήματος της έκτης τάξης που έχουν επιλέξει τα Γαλλικά ως δεύτερη ξένη γλώσσα για το σχολικό έτος 2014-2015.
Οι μαθητές/τριες, αφού ενημερώθηκαν για τον διαγωνισμό και το θέμα του, με χαρά δέχτηκαν να συμμετέχουν. Συμφωνήθηκε η δημιουργία να είναι ένα δίπτυχο με μια συλλογή γραμματοσήμων όπου θα απεικονίζονται οι ομορφιές και τα αξιοθέατα της Λακωνίας, συνοδευόμενα από σύντομα «έξυπνα» κείμενα μέσα στα οποία θα δίνονται όλες οι απαραίτητες πληροφορίες στους Γάλλους μαθητές οι οποίοι θα επισκεφτούν τη χώρα μας.
Οι μαθητές ζωγράφισαν τα γραμματόσημα μέσα στην τάξη αντλώντας την έμπνευσή τους από τις ομορφιές του νομού Λακωνίας. Οι δέκα λέξεις της Γαλλοφωνίας παρουσιάστηκαν και αναλύθηκαν μέσα στην τάξη και στη συνέχεια αποφασίστηκε ποιες λέξεις και με ποιο τρόπο θα συμπεριληφθούν στα κείμενα. Επίσης κατασκευάστηκαν πολύχρωμα πλαίσια για τα κείμενα, τα γράμματα των τίτλων και επιλέχθηκαν τα υλικά και τα χρώματα για την τελική μορφή του έργου.
Η υλοποίηση της ιδέας των μαθητών/τριών πραγματοποιήθηκε με την καθοδήγηση της εκπαιδευτικού της γαλλικής γλώσσας, κ. Μαργαρίτας Βαν Χάουντ.
Σε αυτό το σημείο, έχει ιδιαίτερη σημασία να επισημάνουμε ότι η δημιουργία του έργου ήταν αποτέλεσμα συλλογικής εργασίας όλων των μαθητών και μαθητριών και για την υλοποίησή του απαιτήθηκαν αρκετές διδακτικές ώρες εκτός εβδομαδιαίου ωρολογίου προγράμματος.

Η διάκριση και η βράβευση του έργου μας

Το αποτέλεσμα της εργασίας δικαίωσε όλους/ες όσοι/ες συμμετείχαν, καθώς ως επιστέγασμα της όλης προσπάθειας ήρθε η βράβευση της δημιουργίας του σχολείου μας, της συλλογής γραμματοσήμων, με θέμα τα αξιοθέατα της Λακωνίας που έπεισε την κριτική επιτροπή ότι αξίζει τον κόπο να αποδεχτεί κανείς την «Πρόσκληση σε ταξίδι – Πρόσκληση στην Ελλάδα».
Η τελετή απονομής βραβείων για τα Δημοτικά Σχολεία που διακρίθηκαν στο Διαγωνισμό Γαλλοφωνίας 2015 με τίτλο «Πρόσκληση σε ταξίδι – Πρόσκληση στην Ελλάδα» πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 11 Μαρτίου 2015 στο Γαλλικό Ινστιτούτο Αθηνών. Συμμετείχαν οι έντεκα μαθητές/τριες του ΣΤ2 και η υπεύθυνη εκπαιδευτικός Γαλλικής Γλώσσας, Μαργαρίτα Βαν Χάουντ.
Πριν την απονομή των βραβείων, οι μαθητές/τριες συμμετείχαν σε δύο διαδραστικά καλλιτεχνικά εργαστήρια (ateliers artistiques) με την καθοδήγηση εκπαιδευτικών του Γαλλικού Ινστιτούτου και την συμμετοχή της εκπαιδευτικού του σχολείου μας. Το πρώτο αφορούσε την έκφραση των συναισθημάτων μέσα από τη θεατρική αναπαράσταση και την παντομίμα και το δεύτερο έδωσε την ευκαιρία στους μαθητές να γνωρίσουν καλύτερα της δέκα λέξεις-κλειδιά του φετινού διαγωνισμού Γαλλοφωνίας : Amalgame (arabe), Bravo (italien), Cibler (de cible, alémanique suisse), Grigri (utilisé en Afrique et dans les Antilles), Inuit (inuktitut), Kermesse (flamand), Kitsch (allemand), Sérendipité (anglais), Wiki (hawaïen), Zénitude (de zen, japonais). Στη συνέχεια τα παιδιά κατασκεύασαν με διάφορα υλικά το δικό τους ‘’grigri’’, ένα προσωπικό γούρι που φέρνει καλοτυχία. Μέσα από το θεατρικό παιχνίδι και τις εικαστικές δραστηριότητες τα παιδιά εξοικειώθηκαν με τη χρήση της γαλλικής γλώσσας εκτός τάξης, συνεργάστηκαν, εξέφρασαν συναισθήματα και ένιωσαν τη χαρά της δημιουργίας.
Μετά από ένα σύντομο διάλειμμα, στην αίθουσα εκδηλώσεων του Γαλλικού Ινστιτούτου, οι μαθητές και μαθήτριες, η υπεύθυνη εκπαιδευτικός και οι παρευρισκόμενοι γονείς έλαβαν μέρος στην τελετή βράβευσης των σχολείων από όλη την Ελλάδα τα οποία είχαν διακριθεί στον διαγωνισμό. Στην τελετή βράβευσης παραβρέθηκε και η Σύμβουλος Γαλλικής Γλώσσας του νομού Λακωνίας, κ. Αναστασία Βουτυρά.
Προηγήθηκαν ομιλίες από τους υπεύθυνους της διοργάνωσης του Διαγωνισμού Γαλλοφωνίας (Γαλλική Πρεσβεία και Γαλλικό Ινστιτούτο) και στη συνέχεια παρουσιάστηκαν λεπτομερώς τα βραβευθέντα έργα. Στους μαθητές και στις μαθήτριες απονεμήθηκαν μετάλλια και δόθηκε επίσης εκπαιδευτικό υλικό με παιχνίδια, βιβλία, ενημερωτικά έντυπα που αφορούν στην εκμάθηση της γαλλικής γλώσσας κ.ά. Βεβαίωση διάκρισης απονεμήθηκε στην εκπαιδευτικό της Γαλλικής Γλώσσας, Μαργαρίτα Βαν Χάουντ. Ακολούθησε μια μικρή γιορτή επί σκηνής με χορό και γαλλικά τραγούδια.
Η συμμετοχή των μαθητών/τριών στην εκδήλωση αυτή ήταν ιδιαίτερα σημαντική, όχι μόνο λόγω της διάκρισής τους στον διαγωνισμό και της βράβευσής τους, αλλά επειδή τους δόθηκε η ευκαιρία να γνωρίσουν μια άλλη διάσταση της γαλλικής γλώσσας και του γαλλικού πολιτισμού μέσα από την επαφή με τα άλλα σχολεία, τις διαδραστικές δραστηριότητες, τις νέες πληροφορίες, τις καινούριες γνώσεις που αποκόμισαν και την εμπειρία που βίωσαν.
Τέλος, τo σχολείο μας αισθάνεται την ανάγκη να ευχαριστήσει τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του 1ου Δημοτικού Σχολείου Σπάρτης για τις ενέργειές του προκειμένου να μετακινηθούν οι μαθητές και οι μαθήτριες για να συμμετάσχουν στην τελετή βράβευσης.


Ανάρτηση: Ομάδα υποστήριξης ιστότοπου, 13/03/2015   Εμφανίσεις: 5423


Το έργο Digital Stories (Ψηφιακές Ιστορίες) βραβεύτηκε στον διεθνή διαγωνισμό ME...   

Με ιδιαίτερη χαρά σας ενημερώνουμε ότι το eΤwinning έργο του 1ου Δημοτικού Σχολείου Σπάρτης και του Σχολείου Vuorentaustan της Φινλανδίας, με τίτλο: "Digital Stories" (“Ψηφιακές Ιστορίες”) έλαβε το ειδικό βραβείο "Special Prize for European Collaboration in the creation of Educational Media 2014" στον διεθνή διαγωνισμό MEDEA Awards 2014.
Τα ονόματα των νικητών έγιναν γνωστά κατά τη διάρκεια ειδικής τελετής στο συνέδριο “Media & Learning 2014” που πραγματοποιήθηκε στις 20-21 Νοεμβρίου 2014 στο Φλαμανδικό Υπουργείο Εκπαίδευσης και Κατάρτισης στις Βρυξέλλες.
Φέτος, συμμετείχαν στον διαγωνισμό MEDEA Awards 2014 διακόσια τριάντα επτά (237) έργα από είκοσι εννέα (29) χώρες.
Το έργο του σχολείου μας παρουσίασε η κ. Μιράντα Κουμανάκου, συντονίστρια - υπεύθυνη του προγράμματος.

Με το βραβείο αυτό αναγνωρίζονται άριστα παραδείγματα οπτικοακουστικών μέσων στην εκπαίδευση που προκύπτουν από τη συνεργασία θεσμικών οργάνων ή οργανισμών σε δύο (2) ή περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες, καθώς και ο αντίκτυπος που μπορεί να έχει αυτή η συνεργασία στη βελτίωση της κατανόησης και την ενίσχυση της Ευρωπαϊκής διάστασης.

Ο Διευθυντής του σχολείου, κ. Αντώνης Κοκκονός, εκφράζει τα θερμά του συγχαρητήρια στους/στις μαθητές/τριες της περυσινής Β΄ τάξης που δημιούργησαν τις εξαιρετικές ψηφιακές δημιουργίες και συνεργάστηκαν με υποδειγματικό τρόπο με τους/τις Φινλανδούς/ες μαθητές/τριες, στην συντονίστρα - υπεύθυνη του προγράμματος, κ. Μιράντα Κουμανάκου, καθώς και στις συμμετέχουσες εκπαιδευτικούς κ.κ. Βιδάλη Μαριγώ, Βούλγαρη Σταματία και Οικονόμου Μαρία.

Δελτίο Τύπου του ΥΠΑΙΘ με θέμα “Πανευρωπαική Bράβευση της Ελλάδας στα MEDEA Αwards 2014" (24/11/2014 )

Πατήστε εδώ για να μάθετε περισσότερα για το ευρωπαϊκό πρόγραμμα eTwinning “Digital Stories” – «Ψηφιακές ιστορίες»


Ανάρτηση: Ομάδα υποστήριξης ιστότοπου, 22/11/2014   Εμφανίσεις: 5467



Mετάβαση στην προηγούμενη σελίδα... 1 2 [3] 4 5 6 7 8 ...Mετάβαση στην
                                        επόμενη σελίδα


ΚΟΡΥΦΗ ΣΕΛΙΔΑΣ