Αρχική σελίδα | Χάρτης πλοήγησης | Διαχείρ. διαδικτυακού τόπου
linelineline
Συμμετοχή των εκπαιδευτικών του Σχολείου σε επιμορφωτική ημερίδα [02-06-2017]    |    Εκλογική γενική συνέλευση του Σ.E.Π.Ε. Λακεδαίμονος «Ο ΠΛΗΘΩΝ» [29-05-2017]    |    Εγγραφές μαθητών στα δημοτικά σχολεία για το σχολικό έτος 2017-2018. [28-05-2017]    |    Εγκύκλιος Αποσπάσεων σε υπηρεσίες του ΥΠ.Π.Ε.Θ. [21-05-2017]    |    Εγκύκλιος Αποσπάσεων σε ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ, ΣΜΕΑΕ και ΕΕΕΕΚ, ΚΕΔΔΥ, Μουσικά, Καλλιτεχνικά και Εκκλησιαστικ [21-05-2017]    |    «Διδασκαλία της 2ης ξένης γλώσσας στα Δημοτικά Σχολεία 2017-2018 [21-05-2017]    |    Επαναπροσδιορισμός ορίων σχολικών περιφερειών [21-05-2017]    |    Απόφαση Χωροταξικής Κατανομής [21-05-2017]    |    Ενέργειες προγραμματισμού εκπαιδευτικού έργου [21-05-2017]    |    Εγγραφές στην πρώτη τάξη για το σχολικό έτος 2017-18: δικαιολογητικά - προθεσμία [28-04-2017]    |    Σχολική εκδρομή στην Αθήνα 30/04/2017 [26-04-2017]    |    Διακοπές Πάσχα [07-04-2017]    |    Πασχαλινό BAZAAR [23-03-2017]    |    Τριήμερη εκδρομή του Συλλόγου στα Τρίκαλα - Λίμνη Πλαστήρα - Μετέωρα [22-03-2017]    |    Μονοήμερη εκδρομή Συλλόγου στην Αθήνα [22-03-2017]    |

Διδακτικές επισκέψεις

Διδακτική επίσκεψη των μαθητών/τριών της ΣΤ΄ τάξης στο Αρχαιολογικό Μουσείο Σπάρ...

Tην Παρασκευή 24 Μαΐου 2013 πραγματοποιήθηκε διδακτική επίσκεψη των μαθητών/τριών της ΣΤ΄ τάξης στο Αρχαιολογικό Μουσείο Σπάρτης, προκειμένου να συμμετάσχουν στο διαδραστικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Τα ψηφιδωτά της Σπάρτης».
Οι μαθητές/τριες είδαν χαρακτηριστικά ψηφιδωτά της Ρωμαϊκής Περιόδου, έμαθαν για τις τεχνικές συντήρησής τους και συζήτησαν με τις αρχαιολόγους και τους συντηρητές για τους τρόπους φύλαξης και εκθεσής τους.

Ανάρτηση: Ομάδα υποστήριξης ιστότοπου, 24/05/2013   Εμφανίσεις: 1417

Διδακτική επίσκεψη των μαθητών/τριών της Γ΄ τάξης στο Αρχαιολογικό Μουσείο Σπάρτ...

Tην Πέμπτη 23 Μαΐου 2013 πραγματοποιήθηκε διδακτική επίσκεψη των μαθητών/τριών της Γ΄ τάξης στο Αρχαιολογικό Μουσείο Σπάρτης, προκειμένου να συμμετάσχουν στο διαδραστικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Τα ψηφιδωτά της Σπάρτης».
Την Τρίτη 28-05-2013 θα πραγματοποιηθεί το 2ο μέρος του εν λόγω εκπαιδευτικού προγράμματος.

Ανάρτηση: Ομάδα υποστήριξης ιστότοπου, 23/05/2013   Εμφανίσεις: 1040

Διδακτική Επίσκεψη της Δ΄ τάξης στην Ακρόπολη και στο Μουσείο Ακρόπολης

Είχαμε προετοιμαστεί μέρες γιΆ αυτήν την επίσκεψη. Θέλαμε να δούμε από κοντά όλα αυτά που είχαμε μάθει στο σχολείο, να δούμε τα μνημεία αυτά του παγκόσμιου πολιτισμού: τον Παρθενώνα, τα Προπύλαια, το Ερέχθειο, τον ναό της Αθηνάς Νίκης και τόσα άλλα στις υπώρειες του ιερού βράχου.
Η ημέρα έφτασε, 22 Μαΐου 2013. Ξυπνήσαμε πρωί, διότι σύμφωνα με το πρόγραμμα έπρεπε να φύγουμε νωρίς, 06:45 π.μ., από το σχολείο.
Το λεωφορείο του Κ.Τ.Ε.Λ. μας περίμενε. Επιβιβαστήκαμε λοιπόν, φορέσαμε τις ζώνες ασφαλείας και ξεκινήσαμε. Η διαδρομή ευχάριστη, κοιτούσαμε έξω από παράθυρα του λεωφορείου, συζητούσαμε αλλά πάνω απΆ όλα ανυπομονούσαμε να φτάσουμε.
Περάσαμε την Τρίπολη, τη σήραγγα του Αρτεμισίου, τη Νεμέα με τους πολλούς αμπελώνες και λίγο πριν την Κόρινθο είδαμε αριστερά μας τον Ακροκόρινθο, έναν επιβλητικό βράχο απΆ όπου έπεσε ο Λέων ο Σγουρός έφιππος για να μην πέσει στα χέρια των Φράγκων κατακτητών.
Σε λίγο περνούσαμε πάνω από την διώρυγα της Κορίνθου, ένα σπουδαίο έργο επί Χαριλάου Τρικούπη, την Κακιά Σκάλα του Σκίρωνα και αργότερα βλέπαμε δεξιά μας τη Σαλαμίνα όπου ο στόλος του Ξέρξη έπαθε πανωλεθρία από τους Έλληνες του Θεμιστοκλή. Ξεχαστήκαμε με όλα αυτά και δεν καταλάβαμε πότε φτάσαμε κάτω από τον ιερό βράχο.
Κατεβήκαμε από το λεωφορείο όπου μας περίμενε η ξεναγός μας. Δε χάσαμε χρόνο και αφού βγάλαμε τα εισιτήριά μας, αρχίσαμε να ανεβαίνουμε. Η ξεναγός μας μιλούσε για κάθε τι που βλέπαμε. Συναντήσαμε το Ωδείο Ηρώδου του Αττικού κι έπειτα ανεβαίνοντας στην είσοδο του βράχου τα Προπύλαια με τους επιβλητικούς κίονες και τον ναό της Αθηνάς Νίκης. Μπαίνοντας μέσα είδαμε τον εντυπωσιακό Παρθενώνα. Ακούσαμε πολλά γιΆ αυτό το υπέροχο κτίριο. Μας πώς το φτιάξανε οι πρόγονοί μας εδώ και δυόμισι χιλιάδες περίπου χρόνια; Πώς κατάφεραν να το εγκαινιάσουν μέσα σε εννιά χρόνια ενώ η προσπάθεια αναστήλωσης του έχει ξεπεράσει τα τριάντα χρόνια και συνεχίζεται ακόμα; Τι όμορφα που θα ήταν να υπήρχε και το χρυσελεφάντινο άγαλμα της θεάς Αθηνάς. Λίγο πιο πέρα στεκόταν το Ερέχθειο με τις έξι καρυάτιδες και μας έφερε στον νου τη διαμάχη ανάμεσα στη θεά Αθηνά και τον Ποσειδώνα. Όλα όμορφα, αριστουργήματα, σου άφηναν όμως και μια πικρή γεύση από τις καταστροφές που έχουν υποστεί, ιδιαίτερα ο Παρθενώνας, αλλά και από το γεγονός ότι πολλά γλυπτά και μάρμαρα λείπουν…
Ακούσαμε πολλά για την ιστορία των μνημείων και αφού τελειώσαμε, η ξεναγός μας, μας οδήγησε στο εντυπωσιακότατο Μουσείο της Ακρόπολης.
Δεν ξέραμε τι να πρωτοκοιτάξουμε, το γυάλινο δάπεδο απΆ όπου ήταν ορατά τα ευρήματα των ανασκαφών, τα γλυπτά που ήταν παντού, τις προθήκες με τα αγγεία;
Κοιτούσαμε και ταυτόχρονα ακούγαμε την ξεναγό μας. Περάσαμε κι από τους τρεις ορόφους του κτιρίου. Είδαμε και τα μάρμαρα από τη ζωφόρο του Παρθενώνα. Έλειπαν πολλά από αυτά κι όπως μάθαμε τα περισσότερα έχουν κλαπεί και βρίσκονται σε άλλα μουσεία και απορούσαμε γιατί. Περάσαμε κι από τις Καρυάτιδες, τις αυθεντικές, διότι πάνω στην Ακρόπολη βρίσκονται αντίγραφα, πλησιάσαμε κοντά τους. ακόμα ακουγόταν το κλάμα τους για τη χαμένη τους αδελφή…
Η ώρα πέρασε, είχαμε τελειώσει την ξενάγησή μας. Το λεωφορείο μας περίμενε, επιβιβαστήκαμε και πήραμε τον δρόμο της επιστροφής. Τα συναισθήματα ποικίλα, υπερηφάνεια για τους προγόνους μας αλλά και χρέος ταυτόχρονα για τη διατήρηση της πολιτιστικής μας κληρονομιάς .
Όσο για τα μνημεία που λείπουν κάποια στιγμή θα επιστρέψουν…

Ανάρτηση: Ομάδα υποστήριξης ιστότοπου, 22/05/2013   Εμφανίσεις: 1046

Διδακτική επίσκεψη των μαθητών/τριών της Ε΄ τάξης στο Αρχαιολογικό Μουσείο Σπάρτ...

Tην Παρασκευή 17 Μαΐου 2013 πραγματοποιήθηκε διδακτική επίσκεψη των μαθητών/τριών της Ε΄ τάξης στο Αρχαιολογικό Μουσείο Σπάρτης, προκειμένου να συμμετάσχουν στο διαδραστικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Τα ψηφιδωτά της Σπάρτης».

Ανάρτηση: Ομάδα υποστήριξης ιστότοπου, 17/05/2013   Εμφανίσεις: 1028

Mετάβαση στην προηγούμενη σελίδα... 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 ...Mετάβαση στην