Αρχική σελίδα | Χάρτης πλοήγησης | Σύνδεση
linelineline
Απόφαση χωροταξικής κατανομής για την εγγραφή στα Γυμνάσια [11-06-2018]    |    Φόρμα απολογισμού υλοποίησης Προγράμματος Σχολικών Δραστηριοτήτων [08-06-2018]    |    Γενική Συνέλευση του Σ.Ε.Π.Ε. Λακεδαίμονος [17-05-2018]    |    Συμμετοχή των εκπαιδευτικών του σχολείου σε επιστημονική ημερίδα [16-05-2018]    |    Λειτουργία Ολοήμερου Προγράμματος για το σχολικό έτος 2018-19 [10-05-2018]    |    Εγγραφές στο Ολοήμερο Τμήμα για το σχολικό έτος 2018-19 [10-05-2018]    |    Διαδικασία εισαγωγής στην Α' Τάξη των Μουσικών Σχολείων [09-05-2018]    |    Ενημέρωση για τις δράσεις της 1ης ΤΟ.Μ.Υ. Σπάρτης [08-05-2018]    |    Ενημέρωση για τις εγγραφές στο Μουσικό Σχολείο Σπάρτης [06-05-2018]    |    Αποδεικτικό στοιχείο μόνιμης κατοικίας μαθητών [06-05-2018]    |    Εκδρομή στην Κέρκυρα [03-05-2018]    |    Διδασκαλία της 2ης ξένης γλώσσας στα Δημοτικά Σχολεία 2018-2019 [02-05-2018]    |    Εγγραφές στην Α' τάξη για το σχολικό έτος 2018-19 [26-04-2018]    |    Εγγραφές μαθητών στα Δημοτικά σχολεία για το σχολικό έτος 2018-19 [26-04-2018]    |    Διαγωνισμός Υποτροφίας για το Αμερικανικό Κολλέγιο ΑΝΑΤΟΛΙΑ [25-04-2018]    |   

Διδακτικές επισκέψεις

Διδακτική επίσκεψη των Γ΄ και Δ΄ τάξεων στο Μουσείο Ελιάς: προβολή του ντοκιμαντ...   

Την Τετάρτη 23 Μαρτίου 2016, τα τέσσερα τμήματα των ΓΆ και ΔΆ τάξεων του σχολείου μας επισκέφτηκαν το μοναδικό “Μουσείο Ελιάς και Ελληνικού Λαδιού” στην πόλη μας, όπου παρακολούθησαν το επετειακό ντοκιμαντέρ «Υδάτινος Ορίζοντας», με αφορμή τον εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας Νερού (22/3), η οποία καθιερώθηκε από τον Ο.Η.Ε. το 1992.

Οι νεαροί μαθητές και μαθήτριες βίωσαν πενήντα λεπτά αφιερωμένα αποκλειστικά στο νερό ως φυσικό πολύτιμο αγαθό: στα ποτάμια, τις λίμνες, τους υγρότοπους, τους καταρράκτες, τις πηγές και τα παραποτάμια δάση σε διάφορες τοποθεσίες της χώρας μας, απολαμβάνοντας μοναδικές εικόνες και ιδιαίτερες υδάτινες διαδρομές. Η προσεγμένη προβολή περιελάμβανε σύντομη ιστορική αναδρομή σε αρχαιολογικά ευρήματα που προάγουν διαχρονικά την ύψιστη σημασία του και επικεντρώθηκε σε μία εναλλακτική περιήγηση στον κύκλο του νερού, στις χρήσεις του στο παρελθόν και το παρόν, στους κινδύνους που το απειλούν καθώς και στο επίφοβο μέλλον του.

Τα παιδιά αντιλήφθησαν για άλλη μια φορά ότι το νερό είναι βασικός και αναντικατάστατος παράγοντας της ζωής, κάθε είδους και μορφής, και πως χωρίς αυτό δεν μπορεί να υπάρξει ζωή. Συνιστά έναν πόρο που όχι µόνο καλύπτει βασικές ανάγκες για τον ανθρώπινο πληθυσµό και αποτελεί το κλειδί για την ανάπτυξη (µέσω της γεωργίας, της επαγγελµατικής αλιείας, της παραγωγής ενέργειας, της βιοµηχανίας, των µεταφορών, του τουρισµού) αλλά είναι ζωτικός για τα παγκόσµια οικοσυστήµατα. Συνειδητοποίησαν έτσι το πόσο σημαντική για το μέλλον του κόσμου είναι η προστασία και η σωστή διαχείριση των αποθεμάτων νερού, ώστε οι μελλοντικές γενιές να μην αντιμετωπίσουν προβλήματα λειψυδρίας.

Το νερό είναι ζωή και όπως λέει στο ¶ξιον Εστί ο Οδυσσέας Ελύτης: «… λίγο το νερό για να το ΄χεις Θεό και να κατέχεις τι σημαίνει ο λόγος του».

(Ακολουθεί σε υπερσύνδεσμο ολόκληρο το σχετικό ντοκιμαντέρ που παρακολουθήσαμε: http://back-to-nature.gr/2015/12/udatinos-orizontas-ena-ntokimanter-gia-to-nero.html)


Ανάρτηση: Ομάδα υποστήριξης ιστότοπου, 23/03/2016   Εμφανίσεις: 595


Συμμετοχή της Α΄ τάξης σε εκπαιδευτικό πρόγραμμα για την Αποκριά στη Δημόσια Κε...   

Την Τσικνοπέμπτη τις 3 Μαρτίου του 2016, οι μαθητές/τριες της Α΄ τάξης συμμετείχαν στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα της Δημόσιας Κεντρικής Βιβλιοθήκης Σπάρτης, με θέμα: “Απόκριες με τον Αρλεκίνο”.

Αρχικά τα παιδιά άκουσαν με πολύ προσοχή το παραμύθι με τίτλο “Ο Αρλεκίνος”. Οι υπεύθυνες του προγράμματος παρουσίασαν την ιστορία του μικρού Αρλεκίνου με ταυτόχρονη προβολή εικόνων. Στη συνέχεια οι μαθητές/τριες παρακολούθησαν εικαστικά έργα διάσημων ζωγράφων για τον Αρλεκίνο. Ακολούθησε δημιουργικό εργαστήρι, όπου οι μαθητές/τριες με ιδιαίτερο κέφι κατασκεύασαν τον δικό τους Αρλεκίνο και συμμετείχαν στην ομαδική δημιουργία της στολής του Αρλεκίνου.

Καλές Απόκριες!


Ανάρτηση: Ομάδα υποστήριξης ιστότοπου, 03/03/2016   Εμφανίσεις: 293


Διδακτική επίσκεψη της Β΄ τάξης στα ΕΛΤΑ Σπάρτης   

Την Παρασκευή, 26 Φεβρουαρίου 2016, η Β΄ τάξη του σχολείου μας πραγματοποίησε εκπαιδευτική επίσκεψη στα ΕΛΤΑ Σπάρτης, στα πλαίσια του μαθήματος της Γλώσσας (Αλληλογραφώ) και σε συνδυασμό με σχετικό κεφάλαιο του μαθήματος της Μελέτης του Περιβάλλοντος (Γνωριμία με τις Υπηρεσίες).
Οι μαθητές/τριες είχαν φτιάξει ευχετήριες κάρτες και επιστολές, τις οποίες ταχυδρόμησαν, αφού πρώτα ξεναγήθηκαν στο χώρο του ταχυδρομείου από την (υπεύθυνη) προϊσταμένη κ. Παπαφωτίου. Μέσω της ξενάγησης τους δόθηκε η ευκαιρία να παρακολουθήσουν όλη τη διαδικασία που απαιτείται, ξεκινώντας από την προμήθεια αριθμού προτεραιότητας, μέχρι να φτάσουν οι επιστολές τους μπροστά στο γραμματοκιβώτιο για να ξεκινήσουν το «ταξίδι» τους από τον αποστολέα προς τον παραλήπτη.
Κατά την επιστροφή τους στο σχολείο οι μαθητές/τριες έκαναν μια στάση στην κεντρική πλατεία Σπάρτης όπου παρατήρησαν τα ψηφιδωτά που την κοσμούν, πληροφορήθηκαν και συζήτησαν για αυτά καθώς και τους κώδωνες ανακύκλωσης που είναι τοποθετημένοι εκεί και οι οποίοι τους υπενθύμισαν τη σημασία και την αναγκαιότητα της ανακύκλωσης στην καθημερινότητά τους.


Ανάρτηση: Ομάδα υποστήριξης ιστότοπου, 26/02/2016   Εμφανίσεις: 698


Διδακτική επίσκεψη της Α΄ τάξης στη γειτονιά του σχολείου μας   

Μία ακόμη “διαφορετική” παιδευτική εμπειρία μοιράστηκαν οι μικροί μαθητές και μαθήτριες και των δύο τμημάτων της Α΄ τάξης του σχολείου μας, αφού στις 19 Φεβρουαρίου 2016 πραγματοποίησαν εκπαιδευτική επίσκεψη σε συγκεκριμένες τοποθεσίες στην ευρύτερη γειτονιά της σχολικής μας μονάδας, μαζί με τις υπεύθυνες δασκάλες τους, κ.κ. Χριστάκη Αγγέλα(Α1) και Γεωργουσοπούλου Ξένια (Α2).
Η συγκεκριμένη επίσκεψη είχε ενταχθεί στα πλαίσια του μαθήματος της Μελέτης Περιβάλλοντος (ενότητα:«Η γειτονιά μου») και αποτέλεσε μία μοναδική αφορμή για να εμπλουτιστεί η βιωματική μάθηση αφού συνδυάστηκε η παρατήρηση, η εξερεύνηση και η καταγραφή από τους ίδιους τους μαθητές. Έτσι, τους δόθηκε η δυνατότητα να γνωρίσουν από κοντά και να εντοπίσουν στοχευμένα σημεία που έχουν ήδη επισημανθεί στην καθημερινότητά τους (οδοί, οικείες, εμπορικά καταστήματα, κτίρια υπηρεσιών,ιεροί ναοί, μουσεία κ.ά.), να σχολιάσουν τα ιδιαίτερα γνωρίσματά τους, τη χρηστικότητά τους και τον ρόλο που υπηρετούν σε ένα αστικό κέντρο όπως είναι η πόλη της Σπάρτης.
Ελπίζοντας σε ανάλογη συνέχεια, η επίσκεψη αυτή πέτυχε τους εκπαιδευτικούς της στόχους, αφού πάνω απΆ όλα κατάφερε να ενώσει αγόρια και κορίτσια σε μία δυναμική ομάδα με κοινό σκοπό, γόνιμο προβληματισμό και έκδηλη την επιθυμία και θέληση για ουσιαστική (μετα)γνώση από τα σπάργανα ήδη της μαθητικής τους ζωής …


Ανάρτηση: Ομάδα υποστήριξης ιστότοπου, 19/02/2016   Εμφανίσεις: 513



Mετάβαση στην προηγούμενη σελίδα... 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 ...Mετάβαση στην
                                        επόμενη σελίδα


ΚΟΡΥΦΗ ΣΕΛΙΔΑΣ