Αρχική σελίδα | Χάρτης πλοήγησης | Διαχείρ. διαδικτυακού τόπου
linelineline
Επιδημική έξαρση ιλαράς - Εμβολιασμός [09-10-2017]    |    4η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού [28-09-2017]    |    Λειτουργία Δημοτικών Σχολείων για το σχολικό έτος 2017-18 [26-09-2017]    |    Οργάνωση και λειτουργία Δημοτικών Σχολείων - Π.Δ. 79/2017 [26-09-2017]    |    Έναρξη μαθημάτων για το σχολικό έτος 2017-18 [08-09-2017]    |    Συμμετοχή των εκπαιδευτικών του Σχολείου σε επιμορφωτική ημερίδα [02-06-2017]    |    Εκλογική γενική συνέλευση του Σ.E.Π.Ε. Λακεδαίμονος «Ο ΠΛΗΘΩΝ» [29-05-2017]    |    Εγγραφές μαθητών στα δημοτικά σχολεία για το σχολικό έτος 2017-2018. [28-05-2017]    |    Εγκύκλιος Αποσπάσεων σε υπηρεσίες του ΥΠ.Π.Ε.Θ. [21-05-2017]    |    Εγκύκλιος Αποσπάσεων σε ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ, ΣΜΕΑΕ και ΕΕΕΕΚ, ΚΕΔΔΥ, Μουσικά, Καλλιτεχνικά και Εκκλησιαστικ [21-05-2017]    |    «Διδασκαλία της 2ης ξένης γλώσσας στα Δημοτικά Σχολεία 2017-2018 [21-05-2017]    |    Επαναπροσδιορισμός ορίων σχολικών περιφερειών [21-05-2017]    |    Απόφαση Χωροταξικής Κατανομής [21-05-2017]    |    Ενέργειες προγραμματισμού εκπαιδευτικού έργου [21-05-2017]    |    Εγγραφές στην πρώτη τάξη για το σχολικό έτος 2017-18: δικαιολογητικά - προθεσμία [28-04-2017]    |   

Δράσεις, εκδηλώσεις

6 Μαρτίου 2017: Παγκόσμια ημέρα κατά του σχολικού εκφοβισμού   

Στις μέρες μας παρουσιάζεται έντονο το φαινόμενο της σχολικής βίας. Η βία μπορεί να εκδηλωθεί με πολλούς τρόπους, ακόμα και με τρόπους που περνούν απαρατήρητοι. Ωστόσο, για τα παιδιά που υφίστανται αυτή τη μεταχείριση, είναι εξίσου οδυνηροί, όπως για παράδειγμα η απομόνωση από την παρέα ή τα συνεχή σχόλια σε βάρος κάποιου.
Με τους/τις μαθητές/τριές μας στα πλαίσια της αντιμετώπισης αυτού του φαινομένου, επιχειρήσαμε να αναλύσουμε τι σημαίνει «bullying», ποιοι/ες συμμετέχουν σε αυτό και ποιο είναι το ψυχολογικό, κοινωνικό και οικογενειακό υπόβαθρο πίσω από τους/τις πρωταγωνιστές/στριες.
Για το σκοπό αυτό αρχικά έγινε προβολή μιας ταινίας που παρουσίαζε μια πραγματική ιστορία σχολικής βίας, έπειτα ακολούθησε συζήτηση και ανάλυση, ενώ στο τέλος τα ίδια τα παιδιά οδηγήθηκαν σε συμπεράσματα που αφορούσαν δικές τους εμπειρίες.
Στη συνέχεια, οι μαθητές/τριες επέλεξαν να κάνουν δικά τους τεχνουργήματα μέσω των οποίων εξέφρασαν ιδέες και συναισθήματα, ενώ έγραψαν συνθήματα που έβγαιναν μέσα από την καρδιά τους.
Έδωσαν έμφαση στο ρόλο της κατανόησης, της βοήθειας, της αλληλεγγύης που θέλουν να έχουν μεταξύ τους και αυτό το έκλεισαν μέσα σε ένα σύνθημα: Είμαστε όλοι φίλοι!
Στη δράση συμμετείχαν οι μαθητές/τριες των τμημάτων Β1, Γ1 και Δ2. Συντονιστές των ομάδων ήταν οι κ.κ. Πατρικάκου Φωτεινή και Αλβανού Παναγιώτα, εκπαιδευτικοί Ειδικής Αγωγής.
Ευχαριστούμε τους/τις μαθητές/τριες και τους/τις εκπαιδευτικούς των τάξεων για τη συμμετοχή τους και επιφυλασσόμαστε για περισσότερες δράσεις στο μέλλον.


Σύνολο καταχωρίσεων: 126   |    Ανάρτηση: Ομάδα Υποστήριξης Ιστότοπου, 06/03/2017   Εμφανίσεις: 354

                                                               Προβολή όλων | Επιστροφή


ΚΟΡΥΦΗ ΣΕΛΙΔΑΣ