Αρχική σελίδα | Χάρτης πλοήγησης | Σύνδεση
linelineline
Απόφαση χωροταξικής κατανομής για την εγγραφή στα Γυμνάσια [11-06-2018]    |    Φόρμα απολογισμού υλοποίησης Προγράμματος Σχολικών Δραστηριοτήτων [08-06-2018]    |    Γενική Συνέλευση του Σ.Ε.Π.Ε. Λακεδαίμονος [17-05-2018]    |    Συμμετοχή των εκπαιδευτικών του σχολείου σε επιστημονική ημερίδα [16-05-2018]    |    Λειτουργία Ολοήμερου Προγράμματος για το σχολικό έτος 2018-19 [10-05-2018]    |    Εγγραφές στο Ολοήμερο Τμήμα για το σχολικό έτος 2018-19 [10-05-2018]    |    Διαδικασία εισαγωγής στην Α' Τάξη των Μουσικών Σχολείων [09-05-2018]    |    Ενημέρωση για τις δράσεις της 1ης ΤΟ.Μ.Υ. Σπάρτης [08-05-2018]    |    Ενημέρωση για τις εγγραφές στο Μουσικό Σχολείο Σπάρτης [06-05-2018]    |    Αποδεικτικό στοιχείο μόνιμης κατοικίας μαθητών [06-05-2018]    |    Εκδρομή στην Κέρκυρα [03-05-2018]    |    Διδασκαλία της 2ης ξένης γλώσσας στα Δημοτικά Σχολεία 2018-2019 [02-05-2018]    |    Εγγραφές στην Α' τάξη για το σχολικό έτος 2018-19 [26-04-2018]    |    Εγγραφές μαθητών στα Δημοτικά σχολεία για το σχολικό έτος 2018-19 [26-04-2018]    |    Διαγωνισμός Υποτροφίας για το Αμερικανικό Κολλέγιο ΑΝΑΤΟΛΙΑ [25-04-2018]    |   

Προγράμματα σχολικών δραστηριοτήτων

Μια σχολική αυλή γεμάτη … χρώματα και μυρωδιές: τμήμα Δ1 [2009-10]   

Το πρώτο τμήμα της τετάρτης τάξης του σχολείου μας (Δ1) υλοποιεί πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης, με τίτλο: "Μια σχολική αυλή γεμάτη … χρώματα και μυρωδιές". Βασικές επιδιώξεις του περιβαλλοντικού προγράμματος είναι:
• Η διαμόρφωση του σχολικού μας περιβάλλοντος και ιδιαίτερα των παρτεριών με τρόπο που να διευκολύνει την κοινωνική αλληλεπίδραση των μαθητών και τη βιωματική μάθηση.
• Ενίσχυση του σεβασμού του παιδιού προς τη φύση και το σχολικό χώρο καλλιεργώντας περιβαλλοντική συνείδηση.
• Να υιοθετήσουν οι μαθητές/τριες νέες στάσεις, αξίες και συμπεριφορές και να καλλιεργήσουν την κριτική τους σκέψη.


Ανάρτηση: Ομάδα υποστήριξης ιστότοπου, 02/12/2009   Εμφανίσεις: 591


Μια σχολική αυλή γεμάτη … χρώματα και μυρωδιές: τμήμα Δ2 [2009-10]   

Το δεύτερο τμήμα της τετάρτης τάξης του σχολείου μας (Δ2) υλοποιεί πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαιδευσης, με τίτλο: "Μια σχολική αυλή γεμάτη … χρώματα και μυρωδιές. Βασικές επιδιώξεις του περιβαλλοντικού προγράμματος είναι:
• Η διαμόρφωση του σχολικού μας περιβάλλοντος και ιδιαίτερα των παρτεριών με τρόπο που να διευκολύνει την κοινωνική αλληλεπίδραση των μαθητών και τη βιωματική μάθηση.
• Ενίσχυση του σεβασμού του παιδιού προς τη φύση και το σχολικό χώρο καλλιεργώντας περιβαλλοντική συνείδηση.
• Να υιοθετήσουν οι μαθητές/τριες νέες στάσεις, αξίες και συμπεριφορές και να καλλιεργήσουν την κριτική τους σκέψη.


Ανάρτηση: Ομάδα υποστήριξης ιστότοπου, 02/12/2009   Εμφανίσεις: 767


Από τους μύθους του Αισώπου στο σύγχρονο παραμύθι κομικ: τμήμα Α1 [2009-10]   

Το πρώτο τμήμα της πρώτης τάξης (Α1) υλοποιεί πρόγραμμα πολιτιστικών θεμάτων, με τίτλο "Από τους μύθους του Αισώπου στο σύγχρονο παραμύθι κόμικ". Βασικές επιδιώξεις του προγράμματος είναι:
• Οι μαθητές/τριες να βιώσουν και να αναδιηγηθούν παραμύθια.Να γράψουν δικά τους ομαδικά παραμύθια και να τα παρουσιάσουν με αφήγηση, ζωγραφική, παντομίμα και παγωμένες εικόνες.
• Με το παραμύθι οι μαθητές/τριες να διαμορφώσουν θετικές αξίες και στάσεις μέσα από αλληλεπιδράσεις ή απορρίψεις ηρώων.
• Να γνωρίσουν την πολιτιστική τους κληρονομιά μέσα από έντυπα παραδοσιακά παραμύθια ή από διηγήσεις παππούδων-γιαγιάδων.
• Τέλος, να μάθουν για το χώρο , τα αντικείμενα , και τις συνήθειες των ανθρώπων του παρελθόντος.


Ανάρτηση: Ομάδα υποστήριξης ιστότοπου, 01/12/2009   Εμφανίσεις: 535


Από τους μύθους του Αισώπου στο σύγχρονο παραμύθι κομικ: τμήμα Α2 [2009-10]   

Το δεύτερο τμήμα της πρώτης τάξης (Α2) υλοποιεί πρόγραμμα πολιτιστικών θεμάτων, με τίτλο "Από τους μύθους του Αισώπου στο σύγχρονο παραμύθι κόμικ". Βασικές επιδιώξεις του προγράμματος είναι:
• Οι μαθητές/τριες να βιώσουν και να αναδιηγηθούν παραμύθια.Να γράψουν δικά τους ομαδικά παραμύθια και να τα παρουσιάσουν με αφήγηση, ζωγραφική, παντομίμα και παγωμένες εικόνες.
• Με το παραμύθι οι μαθητές/τριες να διαμορφώσουν θετικές αξίες και στάσεις μέσα από αλληλεπιδράσεις ή απορρίψεις ηρώων.
• Να γνωρίσουν την πολιτιστική τους κληρονομιά μέσα από έντυπα παραδοσιακά παραμύθια ή από διηγήσεις παππούδων-γιαγιάδων.
• Τέλος, να μάθουν για το χώρο , τα αντικείμενα , και τις συνήθειες των ανθρώπων του παρελθόντος.


Ανάρτηση: Ομάδα υποστήριξης ιστότοπου, 01/12/2009   Εμφανίσεις: 532



Mετάβαση στην προηγούμενη σελίδα... 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 ...Mετάβαση στην
                                        επόμενη σελίδα


ΚΟΡΥΦΗ ΣΕΛΙΔΑΣ