Αρχική σελίδα | Χάρτης πλοήγησης | Σύνδεση
linelineline
Απόφαση χωροταξικής κατανομής για την εγγραφή στα Γυμνάσια [11-06-2018]    |    Φόρμα απολογισμού υλοποίησης Προγράμματος Σχολικών Δραστηριοτήτων [08-06-2018]    |    Γενική Συνέλευση του Σ.Ε.Π.Ε. Λακεδαίμονος [17-05-2018]    |    Συμμετοχή των εκπαιδευτικών του σχολείου σε επιστημονική ημερίδα [16-05-2018]    |    Λειτουργία Ολοήμερου Προγράμματος για το σχολικό έτος 2018-19 [10-05-2018]    |    Εγγραφές στο Ολοήμερο Τμήμα για το σχολικό έτος 2018-19 [10-05-2018]    |    Διαδικασία εισαγωγής στην Α' Τάξη των Μουσικών Σχολείων [09-05-2018]    |    Ενημέρωση για τις δράσεις της 1ης ΤΟ.Μ.Υ. Σπάρτης [08-05-2018]    |    Ενημέρωση για τις εγγραφές στο Μουσικό Σχολείο Σπάρτης [06-05-2018]    |    Αποδεικτικό στοιχείο μόνιμης κατοικίας μαθητών [06-05-2018]    |    Εκδρομή στην Κέρκυρα [03-05-2018]    |    Διδασκαλία της 2ης ξένης γλώσσας στα Δημοτικά Σχολεία 2018-2019 [02-05-2018]    |    Εγγραφές στην Α' τάξη για το σχολικό έτος 2018-19 [26-04-2018]    |    Εγγραφές μαθητών στα Δημοτικά σχολεία για το σχολικό έτος 2018-19 [26-04-2018]    |    Διαγωνισμός Υποτροφίας για το Αμερικανικό Κολλέγιο ΑΝΑΤΟΛΙΑ [25-04-2018]    |   

Προγράμματα σχολικών δραστηριοτήτων

Ταξιδεύοντας... σε καιρούς Βυζαντινούς: τμήμα Ε1 [2009-10]   

Το πρώτο τμήμα της πέμπτης τάξης (Ε1) υλοποιεί πρόγραμμα πολιτιστικών θεμάτων, με τίτλο: "Ταξιδεύοντας... σε καιρούς βυζαντινούς". Κύριες επιδιώξεις του προγράμματος είναι:
• Να μελετήσουν οι μαθητές/τριες με βιωματικό τρόπο την καθημερινή ζωή στο Βυζάντιο, να συνδεθούν με το χρόνο, να γνωρίσουν τα ήθη και τα έθιμα της εποχής και τη διαχρονικότητά τους.
• Να μεταβούν στην εποχή που πραγματεύονται, να μπουν στη θέση ανθρώπων που ζούσαν τότε (ενσυναίσθηση), διερευνώντας την καθημερινότητά τους και κάνοντας τους διαχρονικούς συσχετισμούς (τότε και τώρα) των δραστηριοτήτων τους και συνειδητοποιώντας τις μεταβολές που έχουν συμβεί.
Η περιοχή μας, ως μέτοχος της ιστορικής κληρονομιάς της βυζαντινής περιόδου θα αποτελέσει χώρο έρευνας, παρατήρησης και αναζήτησης πληροφοριών, πράγμα που θα συμβάλλει στην καλλιέργεια της γνώσης για την τοπική μας ιστορία και θα συνεισφέρει στην ανάπτυξη της εθνικής ταυτότητας των μαθητών/τριών.


Ανάρτηση: Ομάδα υποστήριξης ιστότοπου, 01/12/2009   Εμφανίσεις: 547


Ταξιδεύοντας... σε καιρούς Βυζαντινούς: τμήμα Ε2 [2009-10]   

Το δεύτερο τμήμα της πέμπτης τάξης (Ε2) υλοποιεί πρόγραμμα πολιτιστικών θεμάτων, με τίτλο: "Ταξιδεύοντας... σε καιρούς βυζαντινούς". Κύριες επιδιώξεις του προγράμματος είναι:
• Να μελετήσουν οι μαθητές/τριες με βιωματικό τρόπο την καθημερινή ζωή στο Βυζάντιο, να συνδεθούν με το χρόνο, να γνωρίσουν τα ήθη και τα έθιμα της εποχής και τη διαχρονικότητά τους.
• Να μεταβούν στην εποχή που πραγματεύονται, να μπουν στη θέση ανθρώπων που ζούσαν τότε (ενσυναίσθηση), διερευνώντας την καθημερινότητά τους και κάνοντας τους διαχρονικούς συσχετισμούς (τότε και τώρα) των δραστηριοτήτων τους και συνειδητοποιώντας τις μεταβολές που έχουν συμβεί.
Η περιοχή μας, ως μέτοχος της ιστορικής κληρονομιάς της βυζαντινής περιόδου θα αποτελέσει χώρο έρευνας, παρατήρησης και αναζήτησης πληροφοριών, πράγμα που θα συμβάλλει στην καλλιέργεια της γνώσης για την τοπική μας ιστορία και θα συνεισφέρει στην ανάπτυξη της εθνικής ταυτότητας των μαθητών/τριών.


Ανάρτηση: Ομάδα υποστήριξης ιστότοπου, 01/12/2009   Εμφανίσεις: 526


Οι οικολογικές μας εργασίες   

Με αφορμή το μάθημα της Γεωγραφίας αλλά και της Γλώσσας ασχοληθήκαμε κατά τη διάρκεια της χρονιάς με διάφορα θέματα που αφορούν το περιβάλλον. Γνωρίσαμε την πανίδα και τη χλωρίδα της χώρας μας και ασχοληθήκαμε ιδιαίτερα με τα απειλούμενα είδη ζώων. Τα παιδιά χωρισμένα σε ομάδες αναζήτησαν πληροφορίες γι’ αυτά μέσα από βιβλία ή το διαδίκτυο, έφεραν φωτογραφικό υλικό και τέλος κάθε ομάδα παρουσίασε την εργασία της στην τάξη. Στη συνέχεια ενώσαμε το υλικό κάθε ομάδας και φτιάξαμε μια ομαδική εργασία σε χαρτί του μέτρου. Τα παιδιά προβληματίστηκαν ιδιαίτερα για τον αφανισμό αυτών των ζώων και δώσαμε όλοι μαζί μια υπόσχεση «Να κάνουμε ό,τι μπορούμε για να προστατέψουμε το περιβάλλον μας και αυτά τα πανέμορφα ζώα που στολίζουν τη χώρα μας».
Στα πλαίσια αυτής της εργασίας δημιουργήσαμε μέσα στην τάξη μια μικρή δανειστική βιβλιοθήκη με παιδικά λογοτεχνικά βιβλία που αφορούσαν το παραπάνω θέμα. Έτσι οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να διαβάσουν και να απολαύσουν ένα λογοτεχνικό κείμενο και να αντλήσουν πληροφορίες μέσα από αυτό, από μια άλλη όμως οπτική γωνία. Επίσης ζωγράφισαν ό,τι τους άρεσε και τους έκανε εντύπωση από το βιβλίο.
Ένα άλλο θέμα που μας απασχόλησε ήταν τα βιολογικά προϊόντα. Τα παιδιά γνώρισαν τα προϊόντα αναζητώντας πληροφορίες όχι μόνο από βιβλία και το διαδίκτυο αλλά κάνοντας ερωτήσεις στους γονείς τους. Μιλήσαμε για το τι είναι βιολογικά προϊόντα και για ποιο λόγο προτιμούμε να τα αγοράζουμε ή να τα καλλιεργούμε. Πιστεύουμε ότι μέσα από αυτές τις δραστηριότητες καταφέραμε να αποκτήσουμε πολύτιμες γνώσεις.


Ανάρτηση: Ομάδα υποστήριξης ιστότοπου, 01/06/2009   Εμφανίσεις: 552


Μετέωρος Πολιτισμός: Στ΄ τάξη [2008-09]   

Η Στ΄ τάξη του σχολείου μας υλοποιεί πρόγραμμα πολιτιστικών θεμάτων, με τίτλο: "Μετέωρος Πολιτισμός".
Στα πλαίσια του εν λόγω προγράμματος -μέσα από το μάθημα της αγγλικής γλώσσας- οι μαθητές/τριες μελετούν τη ζωή και τα έργα του Αμερικανού καλλιτέχνη Alexander Calder. Πειραματίζονται με τις "ισορροπίες", κατασκευάζουν τα δικά τους "mobiles" και παράλληλα έρχονται σε επαφή με τα σπουδαιότερα μνημεία της Αγγλίας και των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής.


Ανάρτηση: Ομάδα υποστήριξης ιστότοπου, 20/11/2008   Εμφανίσεις: 551



Mετάβαση στην προηγούμενη σελίδα... 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 ...Mετάβαση στην
                                        επόμενη σελίδα


ΚΟΡΥΦΗ ΣΕΛΙΔΑΣ