Αρχική σελίδα | Χάρτης πλοήγησης | Διαχείρ. διαδικτυακού τόπου
linelineline
Συμμετοχή των εκπαιδευτικών του Σχολείου σε επιμορφωτική ημερίδα [02-06-2017]    |    Εκλογική γενική συνέλευση του Σ.E.Π.Ε. Λακεδαίμονος «Ο ΠΛΗΘΩΝ» [29-05-2017]    |    Εγγραφές μαθητών στα δημοτικά σχολεία για το σχολικό έτος 2017-2018. [28-05-2017]    |    Εγκύκλιος Αποσπάσεων σε υπηρεσίες του ΥΠ.Π.Ε.Θ. [21-05-2017]    |    Εγκύκλιος Αποσπάσεων σε ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ, ΣΜΕΑΕ και ΕΕΕΕΚ, ΚΕΔΔΥ, Μουσικά, Καλλιτεχνικά και Εκκλησιαστικ [21-05-2017]    |    «Διδασκαλία της 2ης ξένης γλώσσας στα Δημοτικά Σχολεία 2017-2018 [21-05-2017]    |    Επαναπροσδιορισμός ορίων σχολικών περιφερειών [21-05-2017]    |    Απόφαση Χωροταξικής Κατανομής [21-05-2017]    |    Ενέργειες προγραμματισμού εκπαιδευτικού έργου [21-05-2017]    |    Εγγραφές στην πρώτη τάξη για το σχολικό έτος 2017-18: δικαιολογητικά - προθεσμία [28-04-2017]    |    Σχολική εκδρομή στην Αθήνα 30/04/2017 [26-04-2017]    |    Διακοπές Πάσχα [07-04-2017]    |    Πασχαλινό BAZAAR [23-03-2017]    |    Τριήμερη εκδρομή του Συλλόγου στα Τρίκαλα - Λίμνη Πλαστήρα - Μετέωρα [22-03-2017]    |    Μονοήμερη εκδρομή Συλλόγου στην Αθήνα [22-03-2017]    |   

Προγράμματα σχολικών δραστηριοτήτων

Νερό, πηγή ζωής! : Πρόγραμμα eTwinning, τμήμα Δ1 [2014-2015]   

Οι μαθητές/τριες του Δ1 τμήματος συμμετέχουν για το σχολικό έτος 2014-2015 σε ένα νέο πιλοτικό πρόγραμμα που επιτρέπει σε σχολεία της ίδιας χώρας να αναπτύσσουν από κοινού κάποιο έργο χρησιμοποιώντας την πλατφόρμα του eTwinning, με τίτλο: ‘Νερό, πηγή ζωής!’. Το πρόγραμμα αυτό υλοποιείται σε συνεργασία με δέκα (10) Δημοτικά Σχολεία από όλη την Ελλάδα.

Στόχοι προγράμματος

Βασικοί στόχοι του προγράμματος είναι οι μαθητές/ τριες να μάθουν την αξία και τη σημασία του νερού καθώς και την ορθή διαχείριση των υδάτινων πόρων προκειμένου να αναπτύξουν υπεύθυνη στάση και οικολογική συνείδηση σχετικά με την προστασία του νερού. Επίσης, μέσα από το πρόγραμμα αυτό θα γνωρίσουν το ρόλο που έπαιξε το νερό ως παράγοντας ανάπτυξης πολλών αρχαίων πολιτισμών (π.χ. Αίγυπτος, Κίνα κ.α.) και θα το μελετήσουν όπως αυτό έχει αποδοθεί σε λογοτεχνικά κείμενα, στην ποίηση, στη μουσική αλλά και σε πίνακες ζωγραφικής. Επιπλέον, θα ερευνήσουν τις μορφές που παίρνει το νερό στη φύση (ο κύκλος του νερού) και θα γνωρίσουν τις επιπτώσεις που δημιουργεί η έλλειψη του νερού, μαθαίνοντας να διαχειρίζονται σωστά τους υπάρχοντες υδάτινους πόρους.

Δραστηριότητες

Οι κυριότερες δραστηριότητες που θα υλοποιηθούν κατά τη διεξαγωγή του προγράμματος είναι η δημιουργία ενός παραμυθιού από όλα τα συνεργαζόμενα σχολεία με βασικούς ήρωες τον ‘Σταγονούλη και τη Σταγονούλα’. Επίσης, οι μαθητές/τριες θα έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν και να αναπαραστήσουν σε μακέτα τον ‘κύκλο του νερού’. Επιπρόσθετα, θα δημιουργήσουν και θα ανταλλάξουν με τα παιδιά των υπόλοιπων σχολείων σελιδοδείκτες με θέμα το νερό. Στα πλαίσια του προγράμματος οι μαθητές/τριες θα έχουν τη δυνατότητα να μελετήσουν την περιεκτικότητα του ανθρώπινου σώματος σε νερό και να την αποδόσουν μέσα από ένα εικαστικό έργο. Ακόμη, οι μαθητές/ τριες θα κληθούν να ερευνήσουν και να μάθουν τη λέξη ‘νερό’ στη γλώσσα των χωρών της Ανατολικής Ασίας (π.χ. Κίνα, Βιετνάμ κ.λπ.). Θα συμμετέχουν σε διαγωνισμό ζωγραφικής ανάμεσα στα συνεργαζόμενα σχολεία με θέμα «μυθολογία και νερό θα έχουν την ευκαιρία να συνομιλήσουν μέσω τηλεδιάσκεψης μαζί τους, να ανταλλάξουν απόψεις και να παρουσιάσουν τα έργα τους.


Ανάρτηση: Ομάδα υποστήριξης ιστότοπου, 06/03/2015   Εμφανίσεις: 1311


Πρόγραμμα eTwinning “e-Learning my city safely” : Τμήματα Γ1 και Γ2 ...   

Οι μαθητές/τριες των τμημάτων Γ1 και Γ2, συμμετέχουν για το σχολικό έτος 2014-2015 στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα eTwinning, με τίτλο: “e-Learning my city safely” το οποίο υλοποιείται σε συνεργασία με το Δημοτικό Σχολείο Μονεμβασίας (κ. Κατερίνα Λάγγη, τμήμα Β2) και το Δημοτικό Σχολείο "Giovanni XXIII"/Paternò της Ιταλίας (Mrs. ANNA CIARAMELLA). 

Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: κ.κ. Γιαννακού Τασία και Γιώργος Πασταρματζής. 


Δραστηριότητες: 

Οι μαθητές/τριες του τμήματος Γ2 με συντονιστή τον εκπαιδευτικό Αγγλικής Γλώσσας, κ. Γιώργο Πασταρματζή, δημιούργησαν στα πλαίσια του προγράμματος εικαστική απεικόνιση (κολάζ) για την “Ευρωπαϊκή Ημέρα Χωρίς Αυτοκίνητο”.


 Ευρωπαϊκή Ημέρα Χωρίς Αυτοκίνητο (μαθητές/τριες Γ2)

Σημείωση: Το επισυναπτόμενο υλικό (φωτογραφίες - βίντεο) παρατίθεται χωρίς "θόλωμα" των προσώπων των μαθητών/τριών κατόπιν γραπτής συγκατάθεσης από τους γονείς ή τους κηδεμόνες τους.


Ανάρτηση: Ομάδα υποστήριξης ιστότοπου, 10/10/2014   Εμφανίσεις: 1403


Πρόγραμμα e-Twinning “Digital Tales“ : Τμήματα Β1 και Β2 [2013-2014]   

Οι μαθητές των τμημάτων B1 και B2, συμμετείχαν στο διακρατικό ευρωπαϊκό πρόγραμμα eTwinning, με τίτλο: “Digital Tales” το οποίο υλοποιήθηκε σε συνεργασία με το σχολείο Vuorentausta/Ylöjärvi της Φινλανδίας.
Συντονίστρα - υπεύθυνη του προγράμματος για το σχολείο μας, ήταν η κ. Μιράντα Κουμανάκου, Εκπαιδευτικός Θεατρικής Αγωγής.

Ελληνική έκδοση

Κάθε τάξη επινόησε ομαδικοσυνεργατικά μια ιστορία είτε για μια βαλίτσα είτε για ένα διαστημόπλοιο στο μάθημα της Θεατρικής Αγωγής. Στη συνέχεια την εικονογράφησε με δέκα (10) εικόνες στο μάθημα των Εικαστικών, την κατέγραψε στο μάθημα της Γλώσσας και την ηχογράφησε στη Θεατρική Αγωγή. Αυτές οι ζωγραφιές στάλθηκαν στη συνέχεια στη Φινλανδική τάξη, χωρίς να αποκαλυφθεί η αρχική πλοκή της ιστορίας. Οι μαθητές που έλαβαν τις ζωγραφιές επινόησαν και αυτοί με τη σειρά τους -ομαδοσυνεργατικά- μια νέα ιστορία με βάση αυτές τις εικόνες. 

Με τις οκτώ (8) ζωγραφιές που λάβαμε από τους μαθητές της Φινλανδίας φτιάξαμε μια νέα εκδοχή της αρχικής ιστορίας των συνεργατών μας. Ενδιαφέρον έχει το γεγονός ότι στην Ελλάδα συνεργάστηκαν και τα δυο τμήματα μεταξύ τους, για να φτιάξουμε από κοινού μια ιστορία πάνω στις Φινλανδικές ζωγραφιές. 

Έτσι, δημιουργήθηκαν πέντε (5) ιστορίες, εκ των οποίων οι τέσσερις (4) ψηφιοποιήθηκαν. Η μία (1) ιστορία ψηφιοποιήθηκε από τη δασκάλα του σχολείου της Φινλανδίας και οι τρεις (3) από την εκπαιδευτικό Θεατρικής Αγωγής του σχολείου μας. 
 Λόγω της ηλικίας και της διαφορετικής μητρικής γλώσσας των μαθητών, επιλέξαμε την ανταλλαγή φωτογραφιών και βίντεο για να αυτο-παρουσιαστεί κάθε τάξη με τον δικό της αυθεντικό τρόπο. Οι μαθητές μας κλήθηκαν να απαντήσουν σε ερωτήματα, όπως: «Τι θα ήθελαν να μοιραστούν με τους συνεργάτες τους στη Φινλανδία για να μας γνωρίσουν καλύτερα;», «Ποιο είναι το πιο αντιπροσωπευτικό χαρακτηριστικό μας;» και «Τι μας ενώνει ως τάξη;». Η δασκάλα του σχολείου από τη Φινλανδία κι η εκπαιδευτικός Θεατρικής Αγωγής του σχολείου μας ψηφιοποίησαν τις παρουσιάσεις των τάξεων. 

Το υλικό του έργου και τα παραδοτέα του βρίσκονται στον ψηφιακό φάκελο επιτευγμάτων (portfolio), που δημιούργησε η Μιράντα Κουμανάκου στη διεύθυνση: http://digitalstories2014.wordpress.com. Οι παρουσιάσεις των δύο τμημάτων και όλο το υπόλοιπο υλικό είναι προσβάσιμα μόνο αν γνωρίζετε τον σχετικό κωδικό πρόσβασης.

Συντονίστρια - υπεύθυνη προγράμματος: κ. Κουμανάκου Μιράντα, εκπαιδευτικός Θεατρικής Αγωγής

Συμμετέχουσες εκπαιδευτικοί: κ.κ. Σταματία Βούλγαρη, Δασκάλα τμήματος Β1, Μαριγώ Βιδάλη, Δασκάλα τμήματος Β2 και Οικονόμου Μαρία, Εκπαιδευτικός Εικαστικών."

English version

B1 and B2 classes were involved in a european eTwinning project called "Digital Tales", which was implemented in collaboration with the Vuorentaustan koulou in Finland.
B1 and B2 students invented a story on a suitcase or a spaceship collectively in the Drama Class. Both stories were illustrated with ten (10) pictures in the Arts Class, written down in the Language Class and recorded in the Drama Class. These pictures were sent to our Finnish partner, without revealing the original storyline. The students who received the pictures invented collectively a new story based on them.
Based on eight (8) pictures received from the students in Finland, fifty students of B1 and B2 classes invented and recorded a new version of the Finnish original story together in the Drama Class.
Thus, five (5) stories were composed in total, four (4) of which were digitized. One (1) story was digitized by the teacher in Finland and three (3) stories were digitized, translated and subtitled by the Drama teacher in our school.
Apart from these digital tales, B1 and B2 students composed their own self-presentation of their classes digitized by the Finnish teacher and the Drama teacher of our school. The following questions were posed to the students: "What would we like to share with students abroad to get to know us better?", "What does represent us?", "What does unite and form us as a group?"
All the project’s materials are presented in the following digital portfolio created by Miranda Koumanakou: http://digitalstories2014.wordpress.com. A few pages are password-protected.
Coordinator: Mrs. Koumanakou Miranda, Drama teacher.
Participating teachers: Mrs. Voulgari Stamatia, B1 teacher, Mrs. Vidali Marigo, B2 teacher and Mrs. Oikonomou Maria, Arts Teacher.

Σημείωση: Το επισυναπτόμενο υλικό (φωτογραφίες - βίντεο) παρατίθεται χωρίς "θόλωμα" των προσώπων των μαθητών/τριών κατόπιν γραπτής συγκατάθεσης από τους γονείς ή τους κηδεμόνες τους.

 Οι μαθητές/τριες του τμήματος Β2 αυτο-παρουσιάζονται...

 Οι μαθητές/τριες του τμήματος Β1 παρουσιάζουν την ιστορία που δημιούργησαν...

 Οι μαθητές/τριες του τμήματος Β2 παρουσιάζουν την ιστορία που δημιούργησαν...

 Η ελληνική εκδοχή της ιστορίας που δημιούργησαν οι μαθητές από τη Φινλανδία...

 Final Project's Results...


Ανάρτηση: Ομάδα υποστήριξης ιστότοπου, 11/09/2014   Εμφανίσεις: 2008


Πρόγραμμα e-Twinning “Children’s feelings“ : Τμήματα Α2 και Ε1 [201...   

Οι μαθητές των τμημάτων Α2 και Ε1, συμμετείχαν στο διακρατικό πρόγραμμα eTwinning με τίτλο: "Children’s feelings" το οποίο υλοποιήθηκε σε συνεργασία με το σχολείο Publiczne Przedszkole "Stokrotka", Wałcz της Πολωνίας και με το Δημοτικό Σχολείο Μαγούλας Λακωνίας.

Ελληνική έκδοση

Το πρόγραμμα "Children’s feelings" αφορούσε στα συναισθήματα των παιδιών και πώς μπορούν να τα αναγνωρίζουν και να τα διαχειρίζονται, προκειμένου να τα κρατήσουν υπό έλεγχο. Επιπλέον, τα παιδιά εξωτερίκευσαν μέσα από συζήτηση τους φόβους τους, τους ζωγράφισαν, τους μοιράστηκαν με τα άλλα παιδιά, ανακάλυψαν τις αιτίες τους και έμαθαν πώς να τους ξεπερνούν με θάρρος. Εντόπισαν τις αιτίες του θυμού τους και έμαθαν να διαχειρίζονται τα συναισθήματά τους πριν μπλεχτούν σε τσακωμούς. Ήταν ένα βιωματικό πρόγραμμα, σχεδιασμένο με απλές και ευχάριστες δραστηριότητες, οι οποίες βοήθησαν τους μαθητές μας να καταλάβουν ότι τα παιδιά σε όλο τον κόσμο έχουν τα ίδια συναισθήματα.

English version

The pupils of A2 and E1 class of our school, have a creative collaboration with the Publiczne Przedszkole "Stokrotka" , Wałcz school of Poland and with the Primary School of Magoula.
Our project “Children’s feelings” is about emotions. The program refers to children's feelings and how they can recognize them, in order to keep them under control. Furthermore, we would like children to talk about their fears, share them with other children and discover theirs. This is an experiential program with simple and pleasant activities, which will help students understand that children all over the world have the same feelings and the most powerful of all is love. The expected skills were the development of interpersonal relations and cooperation within the working groups, better management of their emotions, particularly anger, arguing and phobias. The most successful outcome of the project was that children learned to manage their anger and not to end up in fights. Furthermore, they externalized their fears and learned to overcome them with courage.

Υπεύθυνη προγράμματος: κ. Ελένη Παπαδογιάννη
Συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί: κ.κ. Δημήτρης Παππάς και Νίκος Βασιλάκος

Σημείωση: Το επισυναπτόμενο φωτογραφικό υλικό, παρατίθεται χωρίς "θόλωμα" των προσώπων των μαθητών/τριών κατόπιν γραπτής άδειας από τους γονείς ή τους κηδεμόνες τους.


Ανάρτηση: Ομάδα υποστήριξης ιστότοπου, 28/04/2014   Εμφανίσεις: 1440



Mετάβαση στην προηγούμενη σελίδα... 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ...Mετάβαση στην
                                        επόμενη σελίδα


ΚΟΡΥΦΗ ΣΕΛΙΔΑΣ