Αρχική σελίδα | Χάρτης πλοήγησης | Διαχείρ. διαδικτυακού τόπου
linelineline
Επιδημική έξαρση ιλαράς - Εμβολιασμός [09-10-2017]    |    4η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού [28-09-2017]    |    Λειτουργία Δημοτικών Σχολείων για το σχολικό έτος 2017-18 [26-09-2017]    |    Οργάνωση και λειτουργία Δημοτικών Σχολείων - Π.Δ. 79/2017 [26-09-2017]    |    Έναρξη μαθημάτων για το σχολικό έτος 2017-18 [08-09-2017]    |    Συμμετοχή των εκπαιδευτικών του Σχολείου σε επιμορφωτική ημερίδα [02-06-2017]    |    Εκλογική γενική συνέλευση του Σ.E.Π.Ε. Λακεδαίμονος «Ο ΠΛΗΘΩΝ» [29-05-2017]    |    Εγγραφές μαθητών στα δημοτικά σχολεία για το σχολικό έτος 2017-2018. [28-05-2017]    |    Εγκύκλιος Αποσπάσεων σε υπηρεσίες του ΥΠ.Π.Ε.Θ. [21-05-2017]    |    Εγκύκλιος Αποσπάσεων σε ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ, ΣΜΕΑΕ και ΕΕΕΕΚ, ΚΕΔΔΥ, Μουσικά, Καλλιτεχνικά και Εκκλησιαστικ [21-05-2017]    |    «Διδασκαλία της 2ης ξένης γλώσσας στα Δημοτικά Σχολεία 2017-2018 [21-05-2017]    |    Επαναπροσδιορισμός ορίων σχολικών περιφερειών [21-05-2017]    |    Απόφαση Χωροταξικής Κατανομής [21-05-2017]    |    Ενέργειες προγραμματισμού εκπαιδευτικού έργου [21-05-2017]    |    Εγγραφές στην πρώτη τάξη για το σχολικό έτος 2017-18: δικαιολογητικά - προθεσμία [28-04-2017]    |   

Προγράμματα σχολικών δραστηριοτήτων

Πρόγραμμα e-Twinning “Teacher Trainees - Digital Fairytale “ : Τμήμ...   

Οι μαθητές/τριες του τμήματος Α2 συμμετείχαν στο διακρατικό πρόγραμμα eTwinning με τίτλο: "Teacher Trainees - Digital Fairytale" το οποίο υλοποιήθηκε σε συνεργασία με άλλα δώδεκα ευρωπαϊκά σχολεία και συντονιστή το Πανεπιστήμιο Derby University της Αγγλίας.

Ελληνική έκδοση

Στα πλαίσια του προγράμματος e-Twinning, με τίτλο: "Teacher Trainees - Digital Fairytale" που υλοποιείται από την πρώτη τάξη (τμήμα Α2) του σχολείου μας σε συνεργασία με άλλα δώδεκα ευρωπαϊκά σχολεία και συντονιστή το Πανεπιστήμιο Derby University της Αγγλίας πραγματοποιήθηκε η επιλογή ενός γνωστού, σε όλους/ες τους/τις συμμετέχοντες/ουσες, παραμυθιού, το οποίο κάθε χώρα δραματοποίησε στη δική της γλώσσα. Το παραμύθι που επιλέχθηκε ήταν η «Η Χιονάτη και οι επτά νάνοι». Οι μαθητές/τριες μας, αποδείχτηκαν ταλαντούχοι ηθοποιοί, αφού δημιούργησαν με την τεχνική των παγωμένων εικόνων μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα ταινία μικρού μήκους.

English version

The pupils of A2 Class of our School have a creative collaboration with the Derby University of England. Our eTwinning project "Teacher Trainees - Digital Fairy Tale" is about famous fairy tales of Europe. The tale we have chosen is "Snow White and the Seven Dwarfs". The outcome of our project was an interesting short film, that our students created by the technique of “frozen images”. Our pupils enjoyed the procedure a lot and all of them proved to be talented actors!

Υπεύθυνη προγράμματος: κ. Ελένη Παπαδόγιαννη

Σημείωση: Το επισυναπτόμενο φωτογραφικό υλικό, καθώς και το σχετικό βίντεο παρατίθενται χωρίς "θόλωμα" των προσώπων των μαθητών/τριών κατόπιν γραπτής άδειας από τους γονείς ή τους κηδεμόνες των μαθητών/τριών που εμφανίζονται.

 Ταινία μικρού μήκους "Η Χιονάτη και οι επτά νάνοι"


Ανάρτηση: Ομάδα υποστήριξης ιστότοπου, 28/04/2014   Εμφανίσεις: 1439


Πρόγραμμα eTwinning : Συνεργατική δραστηριότητα μεταξύ μαθητών-τριών του 1ου & 7...   

Στα πλαίσια του Ευρωπαϊκού προγράμματος Αγωγής Υγείας - eTwinning 2014 “GREEK FOOD: our European “passport” to a healthy life” («ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ: το Ευρωπαϊκό μας “διαβατήριο” για μία υγιεινή ζωή») την Παρασκευή 4 Απριλίου 2014 στον χώρο εκδηλώσεων του σχολειου μας, πραγματοποιήθηκε συνεργατική δραστηριότητα μεταξύ των σαράντα οκτώ (48) μαθητών/τριών των 1ου και 7ου Δημοτικών Σχολείων Σπάρτης.
Η εκπαιδευτικός Φυσικής Αγωγής του σχολείου μας, κ. Τασία Γιαννακού, σε σύμπραξη με τους εκπαιδευτικούς του συνεργαζόμενου σχολείου (κ.κ. Αργυρούλα Μαστρογιάννη και Γιώργο Πασταρματζή), παρουσίασαν με εισήγηση -καθώς και διαδραστικά- σχετική δράση. Όλα τα παρακάτω είναι διαθέσιμα στην πλατφόρμα του eTwinning (Twinspace, Project Diary). Συνοπτικά, πραγματοποιήθηκαν τα ακόλουθα:
Ένας από τους στόχους του προγράμματος ήταν οι μαθητές να μάθουν να κάνουν τις σωστές επιλογές όταν επιλέγουν τα φρούτα και τα λαχανικά τους. Γνωρίζουμε ότι είναι προτιμότερο να τρώμε τα παραπάνω, όταν είναι στην εποχή τους αλλιώς είναι επιβαρυμένα με διάφορες ουσίες που βλάπτουν την υγεία του ανθρώπου, έτσι αποφασίσαμε ότι ο καλύτερος τρόπος να αγγίξουμε το θέμα ήταν μέσα από τις Τέχνες. Ξεκινήσαμε με PowerPoint δείχνοντας τις εποχές σε πίνακες ζωγραφισμένους από διάσημους Έλληνες και ξένους ζωγράφους.
Για να εμπλουτίσουμε περισσότερο τις γνώσεις των παιδιών στις Τέχνες, ακούσαμε τις «Τέσσερις Εποχές» του Vivaldi. Τους ζητήθηκε να συνδέσουν τη μουσική με τη σωστή εποχή. Ύστερα, μέσα από την δημιουργική κίνηση, οι μαθητές εξέφρασαν κινητικά την δυναμική της μουσικής για την κάθε εποχή. Οι κινήσεις που χρησιμοποίησαν, ο χώρος στον οποίο κινήθηκαν και η δυναμική των συγκεκριμένων κινήσεων ήταν προσωπική επιλογή του κάθε μαθητή. Όλες οι επιλογές τους ήταν σωστές, αρκεί η κίνησή τους να εξέφραζε αρμονικά τη σχετική μουσική.
Στο τέλος, οι μαθητές ζωγράφισαν πορτραίτα από διάφορα φρούτα και λαχανικά όπως και ο Ιταλός Αναγεννησιακός ζωγράφος Τζουζέπε Αρτσιμπόλντο, που είχε προαναφερθεί. Ευχόμαστε με τον τρόπο που δουλέψαμε αυτό το θέμα, οι μαθητές να εμπέδωσαν τις γνώσεις που αποκόμισαν σε μεγαλύτερο βάθος, εμπλουτίζοντας ταυτόχρονα τις γνώσεις τους σχετικά με τις Τέχνες.
Μετέπειτα, στην τάξη μεταχειριστήκαμε οπτικό υλικό που έδειχνε τις κατάλληλες εποχές για κάθε φρούτο και λαχανικό. Με αυτό ως οδηγό, οι μαθητές ταίριαζαν τα φρούτα και τα λαχανικά στις σωστές εποχές. Με διερευνητικό τρόπο, μόνοι/ες τους ανακαλύπτουν τις απαντήσεις.
* Παρουσίαση - εισήγηση κ. Τασίας Γιαννακού


Ανάρτηση: Ομάδα υποστήριξης ιστότοπου, 04/04/2014   Εμφανίσεις: 1334


Πρόγραμμα e-Twinning “GREEK FOOD: Our European Passport to a Healthy Life&...   

Στα πλαίσια του Ευρωπαϊκού προγράμματος Αγωγής Υγείας - eTwinning 2014 “GREEK FOOD: our European “passport” to a healthy life” («ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ: το Ευρωπαϊκό μας “διαβατήριο” για μία υγιεινή ζωή») το πρώτο τμήμα της δευτέρας τάξης του σχολείου μας κατά το τρέχον σχολικό έτος συμμετέχει σε διασχολική ομάδα εργασίας, η οποία αποτελείται από τρεις σχολικές τάξεις του νομού Λακωνίας (1ο Δημοτικό Σχολείο Σπάρτης, 7ο Δημοτικό Σχολείο Σπάρτης και Δημοτικό Σχολείο Μονεμβασιάς) και μία σχολική τάξη της Πολωνίας (Δημοτικό Σχολείο Checiny).

Ελληνική έκδοση

Οι δραστηριότητες μας υλοποιούνται στα πλαίσια της Ευέλικτης Ζώνης και ξεκίνησαν με την αναγνώριση του ανθρώπινου σώματος. Μάθαμε πια είναι τα συστήματα του σώματος και την λειτουργία τους. Εστιάσαμε στο πεπτικό σύστημα και πιο συγκεκριμένα στη στοματική κοιλότητα και τη συμβολή της στη σωστή στοματική υγεία. Με αυτά υπ’ όψιν, αρχίσαμε να εξετάζουμε την ανατομία των δοντιών, τα διάφορα είδη και τον αριθμό τους στα παιδιά και τους ενήλικες. Προσεγγίσαμε στην πράξη τον τρόπο που θα διατηρήσουμε τα δόντια αλλά και τα ούλα μας υγιή.
Για να εμπλουτίσουν οι μαθητές/τριες τις γνώσεις τους κατασκευάσαμε εικαστικά τεχνουργήματα, παίξαμε παιχνίδια, διαβάσαμε βιβλία σχετικά με το θέμα και κουκλοθέατρο. Με τις κούκλες του κουκλοθέατρου παίξαμε τμήματα από τα παραμύθια. Τρία παιδιά παίξανε τους ήρωες και τα υπόλοιπα παιδιά συμμετείχαν επίσης αφού ήταν διαδραστική η εμπειρία και βοηθούσαν τους ήρωες να βρουν λύσεις στις ανησυχίες και τους φόβους τους σχετικά με την επίσκεψή στο οδοντίατρο τους.
Όλα τα παραπάνω είναι διαθέσιμα και στην ηλεκτρονική πλατφόρμα του προγράμματος eTwinning από την οποία ενημερώνονται σε καθημερινή βάση οι συνεργαζόμενοι εκπαιδευτικοί του προγράμματος.

English version

My students and I started our project with the anatomy of the human body. We examined the systems of the human body and their function. Our main focus thou, was on the digestive system. We further narrowed it down to the mouth cavity and the importance of keeping our teeth and gums healthy so that our food intake is processed properly thus keeping us healthy.
With that in mind we started by examining our teeth’s anatomy, the types of teeth we have, the number of teeth we have as children and as an adult. We also examined what is required, in order to keep our teeth and gums healthy.
To further enrich this knowledge we did various crafts, read books pertinent to the subject and used puppets to work out various parts of a book we read. The activity was interactive. Three children played the characters in the book and the rest of the class helped them with the answers they were searching for. The main theme was about a visit to the dentist and how to overcome their fear of this visit. They also drew parts of the book which they liked most. This helps in deepening their knowledge as well as forming strong images in their mind. This helps with better memorization of the material covered. The pictures we sent are a sample of the crafts and the art work we did in this area. Also there are pictures of movement games which were relevant to how many teeth we have and the type of teeth in our mouths.

Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: κ. Τασία Γιαννακού

Σημείωση: Το επισυναπτόμενο φωτογραφικό υλικό παρατίθεται χωρίς "θόλωμα" των προσώπων των μαθητών/τριών κατόπιν γραπτής άδειας από τους γονείς ή τους κηδεμόνες τους.


Ανάρτηση: Ομάδα υποστήριξης ιστότοπου, 28/02/2014   Εμφανίσεις: 1096


Πρόγραμμα e-Twinning: Οπτικοποίηση του παραμυθιού «Το κατόρθωμα του Δάκρυ»    

Στα πλαίσια του προγράμματος e-Twinning, με θέμα: "Στα ίχνη της παράδοσής μας" που υλοποιείται από την τετάρτη τάξη (τμήμα Δ2) και το τμήμα Ένταξης του σχολείου μας σε συνεργασία με την πέμπτη τάξη του Δημοτικού Σχολείου Δευτεράς Κύπρου και στην ενότητα "Λαϊκά παραμύθια - παροιμίες", το μανιάτικο παραδοσιακό παραμύθι, "Το κατόρθωμα του Δάκρυ", αποτέλεσε έμπνευση για τη δημιουργία βίντεο κινουμένων σχεδίων με την τεχνική του animation.
Το βίντεο δημιουργήθηκε στο σχολείο από τους/τις μαθητές/τριες των τμημάτων Δ2 και Ένταξης που συμμετέχουν στο πρόγραμμα etwinning.
Η οπτικοποίηση του παραμυθιού με τη χρήση του MovieMaker, μας έδωσε την δυνατότητα να παρουσιάσουμε το παραμύθι στους/στις μαθητές/τριες από την Κύπρο με έναν πρωτότυπο και εντυπωσιακό τρόπο.
Περίληψη του παραμυθιού «Το κατόρθωμα του Δάκρυ»

 Οπτικοποίηση του παραμυθιού "Το κατόρθωμα του Δάκρυ"


Ανάρτηση: Ομάδα υποστήριξης ιστότοπου, 26/04/2013   Εμφανίσεις: 3761



Mετάβαση στην προηγούμενη σελίδα... 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 ...Mετάβαση στην
                                        επόμενη σελίδα


ΚΟΡΥΦΗ ΣΕΛΙΔΑΣ