Αρχική σελίδα | Χάρτης πλοήγησης | Σύνδεση
linelineline
Απόφαση χωροταξικής κατανομής για την εγγραφή στα Γυμνάσια [11-06-2018]    |    Φόρμα απολογισμού υλοποίησης Προγράμματος Σχολικών Δραστηριοτήτων [08-06-2018]    |    Γενική Συνέλευση του Σ.Ε.Π.Ε. Λακεδαίμονος [17-05-2018]    |    Συμμετοχή των εκπαιδευτικών του σχολείου σε επιστημονική ημερίδα [16-05-2018]    |    Λειτουργία Ολοήμερου Προγράμματος για το σχολικό έτος 2018-19 [10-05-2018]    |    Εγγραφές στο Ολοήμερο Τμήμα για το σχολικό έτος 2018-19 [10-05-2018]    |    Διαδικασία εισαγωγής στην Α' Τάξη των Μουσικών Σχολείων [09-05-2018]    |    Ενημέρωση για τις δράσεις της 1ης ΤΟ.Μ.Υ. Σπάρτης [08-05-2018]    |    Ενημέρωση για τις εγγραφές στο Μουσικό Σχολείο Σπάρτης [06-05-2018]    |    Αποδεικτικό στοιχείο μόνιμης κατοικίας μαθητών [06-05-2018]    |    Εκδρομή στην Κέρκυρα [03-05-2018]    |    Διδασκαλία της 2ης ξένης γλώσσας στα Δημοτικά Σχολεία 2018-2019 [02-05-2018]    |    Εγγραφές στην Α' τάξη για το σχολικό έτος 2018-19 [26-04-2018]    |    Εγγραφές μαθητών στα Δημοτικά σχολεία για το σχολικό έτος 2018-19 [26-04-2018]    |    Διαγωνισμός Υποτροφίας για το Αμερικανικό Κολλέγιο ΑΝΑΤΟΛΙΑ [25-04-2018]    |   

Προγράμματα σχολικών δραστηριοτήτων

Πρόγραμμα e-Twinning “Digital Tales“ : Τμήματα Β1 και Β2 [2013-2014]   

Οι μαθητές των τμημάτων B1 και B2, συμμετείχαν στο διακρατικό ευρωπαϊκό πρόγραμμα eTwinning, με τίτλο: “Digital Tales” το οποίο υλοποιήθηκε σε συνεργασία με το σχολείο Vuorentausta/Ylöjärvi της Φινλανδίας.
Συντονίστρα - υπεύθυνη του προγράμματος για το σχολείο μας, ήταν η κ. Μιράντα Κουμανάκου, Εκπαιδευτικός Θεατρικής Αγωγής.

Ελληνική έκδοση

Κάθε τάξη επινόησε ομαδικοσυνεργατικά μια ιστορία είτε για μια βαλίτσα είτε για ένα διαστημόπλοιο στο μάθημα της Θεατρικής Αγωγής. Στη συνέχεια την εικονογράφησε με δέκα (10) εικόνες στο μάθημα των Εικαστικών, την κατέγραψε στο μάθημα της Γλώσσας και την ηχογράφησε στη Θεατρική Αγωγή. Αυτές οι ζωγραφιές στάλθηκαν στη συνέχεια στη Φινλανδική τάξη, χωρίς να αποκαλυφθεί η αρχική πλοκή της ιστορίας. Οι μαθητές που έλαβαν τις ζωγραφιές επινόησαν και αυτοί με τη σειρά τους -ομαδοσυνεργατικά- μια νέα ιστορία με βάση αυτές τις εικόνες. 

Με τις οκτώ (8) ζωγραφιές που λάβαμε από τους μαθητές της Φινλανδίας φτιάξαμε μια νέα εκδοχή της αρχικής ιστορίας των συνεργατών μας. Ενδιαφέρον έχει το γεγονός ότι στην Ελλάδα συνεργάστηκαν και τα δυο τμήματα μεταξύ τους, για να φτιάξουμε από κοινού μια ιστορία πάνω στις Φινλανδικές ζωγραφιές. 

Έτσι, δημιουργήθηκαν πέντε (5) ιστορίες, εκ των οποίων οι τέσσερις (4) ψηφιοποιήθηκαν. Η μία (1) ιστορία ψηφιοποιήθηκε από τη δασκάλα του σχολείου της Φινλανδίας και οι τρεις (3) από την εκπαιδευτικό Θεατρικής Αγωγής του σχολείου μας. 
 Λόγω της ηλικίας και της διαφορετικής μητρικής γλώσσας των μαθητών, επιλέξαμε την ανταλλαγή φωτογραφιών και βίντεο για να αυτο-παρουσιαστεί κάθε τάξη με τον δικό της αυθεντικό τρόπο. Οι μαθητές μας κλήθηκαν να απαντήσουν σε ερωτήματα, όπως: «Τι θα ήθελαν να μοιραστούν με τους συνεργάτες τους στη Φινλανδία για να μας γνωρίσουν καλύτερα;», «Ποιο είναι το πιο αντιπροσωπευτικό χαρακτηριστικό μας;» και «Τι μας ενώνει ως τάξη;». Η δασκάλα του σχολείου από τη Φινλανδία κι η εκπαιδευτικός Θεατρικής Αγωγής του σχολείου μας ψηφιοποίησαν τις παρουσιάσεις των τάξεων. 

Το υλικό του έργου και τα παραδοτέα του βρίσκονται στον ψηφιακό φάκελο επιτευγμάτων (portfolio), που δημιούργησε η Μιράντα Κουμανάκου στη διεύθυνση: http://digitalstories2014.wordpress.com. Οι παρουσιάσεις των δύο τμημάτων και όλο το υπόλοιπο υλικό είναι προσβάσιμα μόνο αν γνωρίζετε τον σχετικό κωδικό πρόσβασης.

Συντονίστρια - υπεύθυνη προγράμματος: κ. Κουμανάκου Μιράντα, εκπαιδευτικός Θεατρικής Αγωγής

Συμμετέχουσες εκπαιδευτικοί: κ.κ. Σταματία Βούλγαρη, Δασκάλα τμήματος Β1, Μαριγώ Βιδάλη, Δασκάλα τμήματος Β2 και Οικονόμου Μαρία, Εκπαιδευτικός Εικαστικών."

English version

B1 and B2 classes were involved in a european eTwinning project called "Digital Tales", which was implemented in collaboration with the Vuorentaustan koulou in Finland.
B1 and B2 students invented a story on a suitcase or a spaceship collectively in the Drama Class. Both stories were illustrated with ten (10) pictures in the Arts Class, written down in the Language Class and recorded in the Drama Class. These pictures were sent to our Finnish partner, without revealing the original storyline. The students who received the pictures invented collectively a new story based on them.
Based on eight (8) pictures received from the students in Finland, fifty students of B1 and B2 classes invented and recorded a new version of the Finnish original story together in the Drama Class.
Thus, five (5) stories were composed in total, four (4) of which were digitized. One (1) story was digitized by the teacher in Finland and three (3) stories were digitized, translated and subtitled by the Drama teacher in our school.
Apart from these digital tales, B1 and B2 students composed their own self-presentation of their classes digitized by the Finnish teacher and the Drama teacher of our school. The following questions were posed to the students: "What would we like to share with students abroad to get to know us better?", "What does represent us?", "What does unite and form us as a group?"
All the project’s materials are presented in the following digital portfolio created by Miranda Koumanakou: http://digitalstories2014.wordpress.com. A few pages are password-protected.
Coordinator: Mrs. Koumanakou Miranda, Drama teacher.
Participating teachers: Mrs. Voulgari Stamatia, B1 teacher, Mrs. Vidali Marigo, B2 teacher and Mrs. Oikonomou Maria, Arts Teacher.

Σημείωση: Το επισυναπτόμενο υλικό (φωτογραφίες - βίντεο) παρατίθεται χωρίς "θόλωμα" των προσώπων των μαθητών/τριών κατόπιν γραπτής συγκατάθεσης από τους γονείς ή τους κηδεμόνες τους.

 Οι μαθητές/τριες του τμήματος Β2 αυτο-παρουσιάζονται...

 Οι μαθητές/τριες του τμήματος Β1 παρουσιάζουν την ιστορία που δημιούργησαν...

 Οι μαθητές/τριες του τμήματος Β2 παρουσιάζουν την ιστορία που δημιούργησαν...

 Η ελληνική εκδοχή της ιστορίας που δημιούργησαν οι μαθητές από τη Φινλανδία...

 Final Project's Results...


Ανάρτηση: Ομάδα υποστήριξης ιστότοπου, 11/09/2014   Εμφανίσεις: 2126


Πρόγραμμα e-Twinning “Children’s feelings“ : Τμήματα Α2 και Ε1 [201...   

Οι μαθητές των τμημάτων Α2 και Ε1, συμμετείχαν στο διακρατικό πρόγραμμα eTwinning με τίτλο: "Children’s feelings" το οποίο υλοποιήθηκε σε συνεργασία με το σχολείο Publiczne Przedszkole "Stokrotka", Wałcz της Πολωνίας και με το Δημοτικό Σχολείο Μαγούλας Λακωνίας.

Ελληνική έκδοση

Το πρόγραμμα "Children’s feelings" αφορούσε στα συναισθήματα των παιδιών και πώς μπορούν να τα αναγνωρίζουν και να τα διαχειρίζονται, προκειμένου να τα κρατήσουν υπό έλεγχο. Επιπλέον, τα παιδιά εξωτερίκευσαν μέσα από συζήτηση τους φόβους τους, τους ζωγράφισαν, τους μοιράστηκαν με τα άλλα παιδιά, ανακάλυψαν τις αιτίες τους και έμαθαν πώς να τους ξεπερνούν με θάρρος. Εντόπισαν τις αιτίες του θυμού τους και έμαθαν να διαχειρίζονται τα συναισθήματά τους πριν μπλεχτούν σε τσακωμούς. Ήταν ένα βιωματικό πρόγραμμα, σχεδιασμένο με απλές και ευχάριστες δραστηριότητες, οι οποίες βοήθησαν τους μαθητές μας να καταλάβουν ότι τα παιδιά σε όλο τον κόσμο έχουν τα ίδια συναισθήματα.

English version

The pupils of A2 and E1 class of our school, have a creative collaboration with the Publiczne Przedszkole "Stokrotka" , Wałcz school of Poland and with the Primary School of Magoula.
Our project “Children’s feelings” is about emotions. The program refers to children's feelings and how they can recognize them, in order to keep them under control. Furthermore, we would like children to talk about their fears, share them with other children and discover theirs. This is an experiential program with simple and pleasant activities, which will help students understand that children all over the world have the same feelings and the most powerful of all is love. The expected skills were the development of interpersonal relations and cooperation within the working groups, better management of their emotions, particularly anger, arguing and phobias. The most successful outcome of the project was that children learned to manage their anger and not to end up in fights. Furthermore, they externalized their fears and learned to overcome them with courage.

Υπεύθυνη προγράμματος: κ. Ελένη Παπαδογιάννη
Συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί: κ.κ. Δημήτρης Παππάς και Νίκος Βασιλάκος

Σημείωση: Το επισυναπτόμενο φωτογραφικό υλικό, παρατίθεται χωρίς "θόλωμα" των προσώπων των μαθητών/τριών κατόπιν γραπτής άδειας από τους γονείς ή τους κηδεμόνες τους.


Ανάρτηση: Ομάδα υποστήριξης ιστότοπου, 28/04/2014   Εμφανίσεις: 1514


Πρόγραμμα e-Twinning “Teacher Trainees - Digital Fairytale “ : Τμήμ...   

Οι μαθητές/τριες του τμήματος Α2 συμμετείχαν στο διακρατικό πρόγραμμα eTwinning με τίτλο: "Teacher Trainees - Digital Fairytale" το οποίο υλοποιήθηκε σε συνεργασία με άλλα δώδεκα ευρωπαϊκά σχολεία και συντονιστή το Πανεπιστήμιο Derby University της Αγγλίας.

Ελληνική έκδοση

Στα πλαίσια του προγράμματος e-Twinning, με τίτλο: "Teacher Trainees - Digital Fairytale" που υλοποιείται από την πρώτη τάξη (τμήμα Α2) του σχολείου μας σε συνεργασία με άλλα δώδεκα ευρωπαϊκά σχολεία και συντονιστή το Πανεπιστήμιο Derby University της Αγγλίας πραγματοποιήθηκε η επιλογή ενός γνωστού, σε όλους/ες τους/τις συμμετέχοντες/ουσες, παραμυθιού, το οποίο κάθε χώρα δραματοποίησε στη δική της γλώσσα. Το παραμύθι που επιλέχθηκε ήταν η «Η Χιονάτη και οι επτά νάνοι». Οι μαθητές/τριες μας, αποδείχτηκαν ταλαντούχοι ηθοποιοί, αφού δημιούργησαν με την τεχνική των παγωμένων εικόνων μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα ταινία μικρού μήκους.

English version

The pupils of A2 Class of our School have a creative collaboration with the Derby University of England. Our eTwinning project "Teacher Trainees - Digital Fairy Tale" is about famous fairy tales of Europe. The tale we have chosen is "Snow White and the Seven Dwarfs". The outcome of our project was an interesting short film, that our students created by the technique of “frozen images”. Our pupils enjoyed the procedure a lot and all of them proved to be talented actors!

Υπεύθυνη προγράμματος: κ. Ελένη Παπαδόγιαννη

Σημείωση: Το επισυναπτόμενο φωτογραφικό υλικό, καθώς και το σχετικό βίντεο παρατίθενται χωρίς "θόλωμα" των προσώπων των μαθητών/τριών κατόπιν γραπτής άδειας από τους γονείς ή τους κηδεμόνες των μαθητών/τριών που εμφανίζονται.

 Ταινία μικρού μήκους "Η Χιονάτη και οι επτά νάνοι"


Ανάρτηση: Ομάδα υποστήριξης ιστότοπου, 28/04/2014   Εμφανίσεις: 1487


Πρόγραμμα eTwinning : Συνεργατική δραστηριότητα μεταξύ μαθητών-τριών του 1ου & 7...   

Στα πλαίσια του Ευρωπαϊκού προγράμματος Αγωγής Υγείας - eTwinning 2014 “GREEK FOOD: our European “passport” to a healthy life” («ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ: το Ευρωπαϊκό μας “διαβατήριο” για μία υγιεινή ζωή») την Παρασκευή 4 Απριλίου 2014 στον χώρο εκδηλώσεων του σχολειου μας, πραγματοποιήθηκε συνεργατική δραστηριότητα μεταξύ των σαράντα οκτώ (48) μαθητών/τριών των 1ου και 7ου Δημοτικών Σχολείων Σπάρτης.
Η εκπαιδευτικός Φυσικής Αγωγής του σχολείου μας, κ. Τασία Γιαννακού, σε σύμπραξη με τους εκπαιδευτικούς του συνεργαζόμενου σχολείου (κ.κ. Αργυρούλα Μαστρογιάννη και Γιώργο Πασταρματζή), παρουσίασαν με εισήγηση -καθώς και διαδραστικά- σχετική δράση. Όλα τα παρακάτω είναι διαθέσιμα στην πλατφόρμα του eTwinning (Twinspace, Project Diary). Συνοπτικά, πραγματοποιήθηκαν τα ακόλουθα:
Ένας από τους στόχους του προγράμματος ήταν οι μαθητές να μάθουν να κάνουν τις σωστές επιλογές όταν επιλέγουν τα φρούτα και τα λαχανικά τους. Γνωρίζουμε ότι είναι προτιμότερο να τρώμε τα παραπάνω, όταν είναι στην εποχή τους αλλιώς είναι επιβαρυμένα με διάφορες ουσίες που βλάπτουν την υγεία του ανθρώπου, έτσι αποφασίσαμε ότι ο καλύτερος τρόπος να αγγίξουμε το θέμα ήταν μέσα από τις Τέχνες. Ξεκινήσαμε με PowerPoint δείχνοντας τις εποχές σε πίνακες ζωγραφισμένους από διάσημους Έλληνες και ξένους ζωγράφους.
Για να εμπλουτίσουμε περισσότερο τις γνώσεις των παιδιών στις Τέχνες, ακούσαμε τις «Τέσσερις Εποχές» του Vivaldi. Τους ζητήθηκε να συνδέσουν τη μουσική με τη σωστή εποχή. Ύστερα, μέσα από την δημιουργική κίνηση, οι μαθητές εξέφρασαν κινητικά την δυναμική της μουσικής για την κάθε εποχή. Οι κινήσεις που χρησιμοποίησαν, ο χώρος στον οποίο κινήθηκαν και η δυναμική των συγκεκριμένων κινήσεων ήταν προσωπική επιλογή του κάθε μαθητή. Όλες οι επιλογές τους ήταν σωστές, αρκεί η κίνησή τους να εξέφραζε αρμονικά τη σχετική μουσική.
Στο τέλος, οι μαθητές ζωγράφισαν πορτραίτα από διάφορα φρούτα και λαχανικά όπως και ο Ιταλός Αναγεννησιακός ζωγράφος Τζουζέπε Αρτσιμπόλντο, που είχε προαναφερθεί. Ευχόμαστε με τον τρόπο που δουλέψαμε αυτό το θέμα, οι μαθητές να εμπέδωσαν τις γνώσεις που αποκόμισαν σε μεγαλύτερο βάθος, εμπλουτίζοντας ταυτόχρονα τις γνώσεις τους σχετικά με τις Τέχνες.
Μετέπειτα, στην τάξη μεταχειριστήκαμε οπτικό υλικό που έδειχνε τις κατάλληλες εποχές για κάθε φρούτο και λαχανικό. Με αυτό ως οδηγό, οι μαθητές ταίριαζαν τα φρούτα και τα λαχανικά στις σωστές εποχές. Με διερευνητικό τρόπο, μόνοι/ες τους ανακαλύπτουν τις απαντήσεις.
* Παρουσίαση - εισήγηση κ. Τασίας Γιαννακού


Ανάρτηση: Ομάδα υποστήριξης ιστότοπου, 04/04/2014   Εμφανίσεις: 1382



Mετάβαση στην προηγούμενη σελίδα... 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ...Mετάβαση στην
                                        επόμενη σελίδα


ΚΟΡΥΦΗ ΣΕΛΙΔΑΣ