Αρχική σελίδα | Χάρτης πλοήγησης | Σύνδεση
linelineline
Απόφαση χωροταξικής κατανομής για την εγγραφή στα Γυμνάσια [11-06-2018]    |    Φόρμα απολογισμού υλοποίησης Προγράμματος Σχολικών Δραστηριοτήτων [08-06-2018]    |    Γενική Συνέλευση του Σ.Ε.Π.Ε. Λακεδαίμονος [17-05-2018]    |    Συμμετοχή των εκπαιδευτικών του σχολείου σε επιστημονική ημερίδα [16-05-2018]    |    Λειτουργία Ολοήμερου Προγράμματος για το σχολικό έτος 2018-19 [10-05-2018]    |    Εγγραφές στο Ολοήμερο Τμήμα για το σχολικό έτος 2018-19 [10-05-2018]    |    Διαδικασία εισαγωγής στην Α' Τάξη των Μουσικών Σχολείων [09-05-2018]    |    Ενημέρωση για τις δράσεις της 1ης ΤΟ.Μ.Υ. Σπάρτης [08-05-2018]    |    Ενημέρωση για τις εγγραφές στο Μουσικό Σχολείο Σπάρτης [06-05-2018]    |    Αποδεικτικό στοιχείο μόνιμης κατοικίας μαθητών [06-05-2018]    |    Εκδρομή στην Κέρκυρα [03-05-2018]    |    Διδασκαλία της 2ης ξένης γλώσσας στα Δημοτικά Σχολεία 2018-2019 [02-05-2018]    |    Εγγραφές στην Α' τάξη για το σχολικό έτος 2018-19 [26-04-2018]    |    Εγγραφές μαθητών στα Δημοτικά σχολεία για το σχολικό έτος 2018-19 [26-04-2018]    |    Διαγωνισμός Υποτροφίας για το Αμερικανικό Κολλέγιο ΑΝΑΤΟΛΙΑ [25-04-2018]    |   

Προγράμματα σχολικών δραστηριοτήτων

Πρόγραμμα e-Twinning: Τηλεδιάσκεψη του σχολείου μας με το Δημοτικό Σχολείο Δευτε...   

Στα πλαίσια του προγράμματος e-Twinning, με θέμα: "Στα ίχνη της παράδοσής μας" που υλοποιείται από την τετάρτη τάξη (τμήμα Δ2) και το τμήμα Ένταξης του σχολείου μας σε συνεργασία με την πέμπτη τάξη του Δημοτικού Σχολείου Δευτεράς Κύπρου, την Πέμπτη 20 Δεκεμβρίου 2012 πραγματοποιήθηκε τηλεδιάσκεψη μέσω skype, κατά τη διάρκεια της οποίας οι μαθητές/τριες των δύο σχολείων γνωρίστηκαν μεταξύ τους και έψαλαν οι Κύπριοι μαθητές/τριες τα κυπριακά κάλαντα και οι μαθητές του σχολείου μας τα Μοραΐτικα κάλαντα.

Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: κ.κ. Παπαδόγιαννη Ελένη και Παππάς Δημήτριος


Ανάρτηση: Ομάδα υποστήριξης ιστότοπου, 20/12/2012   Εμφανίσεις: 1896


Πρασινίζοντας - ομορφαίνοντας την αυλή του σχολείου μας: τμήματα Δ1, Δ2 [2012-20...   

Τα δύο τμήματα της τετάρτης τάξης υλοποιούν πρόγραμμα περιβαλλοντικής αγωγής, με τίτλο: «Πρασινίζοντας - ομορφαίνοντας την αυλή του σχολείου μας». Βασικές επιδιώξεις του προγράμματος είναι:
-Η διαμόρφωση του σχολικού μας περιβάλλοντος και ιδιαίτερα των παρτεριών με τρόπο που να διευκολύνει την κοινωνική αλληλεπίδραση των μαθητών και τη βιωματική μάθηση.
-H ενίσχυση του σεβασμού των μαθητών/τριών προς τη φύση και το σχολικό χώρο καλλιεργώντας περιβαλλοντική συνείδηση.
-Να υιοθετήσουν οι μαθητές/τριες νέες στάσεις, αξίες και συμπεριφορές και να καλλιεργήσουν την κριτική τους σκέψη.
-Να αναπτύξουν δεξιότητες, ικανότητες, γνώσεις για τη διαμόρφωση στάσεων φιλικών προς το περιβάλλον και να εργαστούν με διάφορα υλικά.

Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: κ.κ. Γιαννοπούλου Πούλια και Παππάς Δημήτριος


Ανάρτηση: Ομάδα υποστήριξης ιστότοπου, 28/11/2012   Εμφανίσεις: 1477


Διατροφικές Συνήθειες και Υγεία - Στοματική Υγεία: Τμήματα Β1 και Β2 [2012-2013]   

Τα δύο τμήματα της δευτέρας τάξης υλοποιούν πρόγραμμα Αγωγής Υγείας, με τίτλο: «Διατροφικές Συνήθειες και Υγεία- Στοματική Υγεία». Βασικές επιδιώξεις του προγράμματος είναι:
• Να μάθουν να εντοπίζουν τις αλλαγές στο σώμα τους μέσα από διαδικασίες ενεργητικής και βιωματικής μάθησης.
• Να βελτιώσουν το αίσθημα της αναποτελεσματικότητας και να υιοθετήσουν υγιεινές διατροφικές συνήθειες.
• Να είναι σε θέση να κατηγοριοποιούν τα τρόφιμα ανάλογα με το είδος, την προέλευση και τη διατροφική τους αξία.
• Να υιοθετήσουν θετικές στάσεις και συμπεριφορές στοματικής υγείας.

Σε όλες τις φάσεις υλοποίησης του προγράμματος ακολουθήθηκε η μέθοδος των σχεδίων εργασίας (project) και η ομαδοσυνεργατική μέθοδος.
Στη συνέχεια αναφέρονται οι κύριες δραστηριότητες που έχουν υλοποιηθεί, μέχρι στιγμής, στα πλαίσια του προγράμματος.

Εικαστικές δημιουργίες

Οι μαθητές/τριες χρησιμοποιώντας την τεχνική του κολάζ δημιούργησαν μια σειρά από εικαστικές δημιουργίες, τις οποίες έχουν εκθέσει στο ισόγειο του διδακτηρίου. Ειδικότερα, δημιούργησαν:
1. Ένα μεγάλο χαμόγελο, αφού κόλλησαν πρόσωπα με αστραφτερά χαμόγελα στο σημείο που βρίσκονται τα δόντια μας (1ο κολάζ).
2. Ένα κολάζ με επαναλαμβανόμενα δόντια, τα οποία εμφανίζονται να λάμπουν, καθαρά, μετά από τη σωστή χρήση οδοντόβουρτσας και οδοντόπαστας (2ο κολάζ).
3. Εντός του περιγράμματος του σώματος ενός/μιας μαθητή/τριας, κόλλησαν ποικίλα είδη υγιεινών τροφών ενώ οι ανθυγιεινές τροφές «περιορίστηκαν» έξω από το γραμμικό περίγραμμα (3ο κολάζ).
4. Ένα κολάζ με προσωπογραφίες, οι οποίες κατά τον τρόπο που ζωγραφίστηκαν, συμβολίζουν τις τέσσερις βασικές κατηγορίες τροφίμων ( 1. δημητριακά, 2. κρεατικά, 3. φρούτα/λαχανικά και 4. γαλακτοκομικά). Τη δημιουργία των προσωπογραφιών εμπνεύστηκαν οι μαθητές/τριες από σχετική προσωπογραφία που είχε ζωγραφίσει ο Paul Klee (Πάουλ Κλέε).
5. Εμπνευσμένοι από την τεχνική του Τουζέπε Αρτσιμπόλντο, οι μαθητές/τριες δημιούργησαν πρόσωπα από φρούτα και λαχανικά. (5ο κολάζ).
6. Τέλος, οι μαθητές/τριες δημιούργησαν την πυραμίδα της μεσογειακής - υγιεινής διατροφής (6ο κολάζ).

Επιτραπέζια παιχνίδια

Αρχικώς οι μαθητές/τριες έφτιαξαν το δικό τους «φιδάκι» μετατρέποντας το γνωστό επιτραπέζιο παιχνίδι σε οδηγό σωστών διατροφικών συνηθειών. Ανάλογα με τον αριθμό που θα φέρει το ζάρι, εάν ο παίκτης πατήσει πάνω σε υγιεινές τροφές, ανεβαίνει τη χρυσή σκάλα και προχωρά πιο γρήγορα προς το τέλος που βρίσκεται η χρυσή πυραμίδα και κερδίζει. Εάν με τον αριθμό που θα φέρει το ζάρι πατήσει πάνω σε ανθυγιεινές τροφές, αντίστοιχα κατεβαίνει στον αριθμό που σταματά το φίδι.
Στη συνέχεια οι μαθητές/τριες έφταξαν ένα παιχνίδι μνήμης για τις ανάγκες του οποίου χρωμάτισαν κάρτες με τροφές από όλες τις κατηγορίες τροφίμων. Όλες οι τροφές έχουν ζευγάρια και ο σκοπός του παιχνιδιού είναι να εντοπιστεί το κάθε ζευγάρι. Στην αρχή, οι παίκτες προσεκτικά απομνημονεύουν όλες τις κάρτες, αυτές αναποδογυρίζονται και τότε με την σειρά του ο κάθε παίκτης προσπαθεί να βρει τα σωστά ζευγάρια.

Κουκλοθέατρο

Αρχικώς οι μαθητές/τριες διάβασαν ένα παραμύθι σχετικά με την επίσκεψη στον οδοντίατρο. Στη συνέχεια, τρεις μαθητές/τριες κρατούσαν κούκλες, η μια ήταν ο οδοντίατρος, η άλλη η μαμά και η άλλη το παιδί. Τα παιδιά έκαναν αναπαράσταση – δραματοποίηση της επίσκεψης με τα δικά τους λόγια. Εάν δεν μπορούσαν να σκεφτούν το διάλογο ή κάποια ορολογία, οι υπόλοιποι μαθητές/τριες μπορούσαν να βοηθήσουν. Έτσι, το παιχνίδι ρόλων έγινε περισσότερο διαδραστικό και ευχάριστο.
Μέσω αυτής της θεατρικής άσκησης, οι μαθητές/τριες έμαθαν για την φροντίδα των δοντιών τους σε ένα ασφαλές και παιγνιώδες περιβάλλον. Επίσης, εάν κάποιοι/ες μαθητές/τριες ένιωθαν άβολα με την ιδέα της επίσκεψης στον οδοντίατρο, τους δόθηκε η ευκαιρία μέσα από την ασφάλεια του ρόλου τους να εξερευνήσουν και/ή να αποβάλλουν αυτά τα αρνητικά συναισθήματα και τους φόβους.


Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: κ.κ. Βασιλάκος Νικόλαος και Γιαννακού Τασία


Ανάρτηση: Ομάδα υποστήριξης ιστότοπου, 28/11/2012   Εμφανίσεις: 2233


Πρόγραμμα Αγωγής Στοματικής Υγείας "Γερά Δόντια - Χαρούμενα Παιδιά"    

Τα τμήματα Β1 και Β2 της σχολικής μας μονάδας συμμετέχουν στο πρόγραμμα "Γερά Δόντια - Χαρούμενα Παιδιά" το οποίο υλοποιείται στα πλαίσια του προγράμματος «Αγωγή Στοματικής Υγείας σε 800 ολοήμερα δημοτικά σχολεία και 150 σχολεία απομακρυσμένων περιοχών» και εντάσσεται στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού του ΕΣΠΑ με δικαιούχο την Ελληνική Οδοντιατρική Ομοσπονδία και με τη συνεργασία του Υπουργείου Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης και του Υπουργείου Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων.
Το πρόγραμμα στηρίζεται στην ενεργητική μάθηση και έχει σκοπό την αλλαγή στάσης και συμπεριφοράς των μαθητών/-τριών ενισχύοντας την υπευθυνότητα, την επικοινωνία, την αυτοπεποίθηση, την αυτοεκτίμηση, την προσωπικότητα και την ικανότητα των μαθητών/τριών για την υιοθέτηση υγιεινών τρόπων ζωής.
Το πρόγραμμα υλοποιείται σε 800 ολοήμερες και 150 δυσπρόσιτες σχολικές μονάδες σε όλη την Ελλάδα και αφορά περίπου 30.000 μαθητές/ μαθήτριες της ΒΆ δημοτικού.
Στο πλαίσιο του προγράμματος προβλέπεται:
1. Εκπαιδευτικό πρόγραμμα αγωγής στοματικής υγείας, ενταγμένο στο αναμορφωμένο ωρολόγιο πρόγραμμα για τα σχολικά έτη 2011-2012 / 2012-2013.
2. Επίσκεψη οδοντιάτρων στα σχολεία για την ενημέρωση των μαθητών και την επίλυση τυχόν αποριών τους, τον έλεγχο της στοματικής τους υγείας και την ενημέρωση των γονέων τους καθώς και τη φθορίωση των δοντιών τους.

Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: κ.κ. Βασιλάκος Νικόλαος και Γιαννακού Τασία


Ανάρτηση: Ομάδα υποστήριξης ιστότοπου, 28/11/2012   Εμφανίσεις: 1485



Mετάβαση στην προηγούμενη σελίδα... 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 ...Mετάβαση στην
                                        επόμενη σελίδα


ΚΟΡΥΦΗ ΣΕΛΙΔΑΣ