Αρχική σελίδα | Χάρτης πλοήγησης | Διαχείρ. διαδικτυακού τόπου
linelineline
Συμμετοχή των εκπαιδευτικών του Σχολείου σε επιμορφωτική ημερίδα [02-06-2017]    |    Εκλογική γενική συνέλευση του Σ.E.Π.Ε. Λακεδαίμονος «Ο ΠΛΗΘΩΝ» [29-05-2017]    |    Εγγραφές μαθητών στα δημοτικά σχολεία για το σχολικό έτος 2017-2018. [28-05-2017]    |    Εγκύκλιος Αποσπάσεων σε υπηρεσίες του ΥΠ.Π.Ε.Θ. [21-05-2017]    |    Εγκύκλιος Αποσπάσεων σε ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ, ΣΜΕΑΕ και ΕΕΕΕΚ, ΚΕΔΔΥ, Μουσικά, Καλλιτεχνικά και Εκκλησιαστικ [21-05-2017]    |    «Διδασκαλία της 2ης ξένης γλώσσας στα Δημοτικά Σχολεία 2017-2018 [21-05-2017]    |    Επαναπροσδιορισμός ορίων σχολικών περιφερειών [21-05-2017]    |    Απόφαση Χωροταξικής Κατανομής [21-05-2017]    |    Ενέργειες προγραμματισμού εκπαιδευτικού έργου [21-05-2017]    |    Εγγραφές στην πρώτη τάξη για το σχολικό έτος 2017-18: δικαιολογητικά - προθεσμία [28-04-2017]    |    Σχολική εκδρομή στην Αθήνα 30/04/2017 [26-04-2017]    |    Διακοπές Πάσχα [07-04-2017]    |    Πασχαλινό BAZAAR [23-03-2017]    |    Τριήμερη εκδρομή του Συλλόγου στα Τρίκαλα - Λίμνη Πλαστήρα - Μετέωρα [22-03-2017]    |    Μονοήμερη εκδρομή Συλλόγου στην Αθήνα [22-03-2017]    |   

Οργάνωση και λειτουργία του σχολείου

Διδακτικό ωράριο και ημέρες και ώρες συνεργασίας εκπαιδευτικών με γονείς και κηδ...   

Διδακτικό ωράριο και ημέρες και ώρες συνεργασίας εκπαιδευτικών με γονείς και κηδεμόνες για το σχολικό έτος 2013-2014.


Ανάρτηση: Ομάδα υποστήριξης ιστότοπου, 29/11/2013   Εμφανίσεις: 2190


Στοιχεία για τη λειτουργία του σχολείου κατά το σχολικό έτος 2013-2014   

Για το σχολικό έτος 2013-2014, το 1o Δημοτικό Σχολείο Σπάρτης λειτουργεί ως ολοήμερο με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα (ΕΑΕΠ), και έχει εγγεγραμμένους/ες διακόσιους/ες εβδομήντα τέσσερις (274) μαθητές/τριες οι οποίοι/ες κατανέμονται σε δώδεκα (12) τμήματα κανονικού και δύο (2) τμήματα ολοήμερου προγράμματος. Επιπρόσθετα, λειτουργούν στο σχολείο μας ένα (1) τμήμα ένταξης. Τα μαθήματα για τους/τις μαθητές/τριες όλων των τάξεων (Α-ΣΤ) ξεκινούν στις 08:10 και ολοκληρώνονται στις 14:00 (υποχρεωτικό πρόγραμμα), ενώ συνεχίζονται από τις 14:05 έως και τις 16:15 (με δυνατότητα απoχώρησης και στις 15:30) για τους/τις μαθητές/τριες που παρακολουθούν το ολοήμερο πρόγραμμα.

«ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΓΙΑ ΕΝΤΑΞΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ Η/ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ» ΣΤΟΥΣ ΑΞΟΝΕΣ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ 1, 2 & 3 ΤΟΥ Ε.Π. «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ» ΤΟΥ ΕΣΠΑ»
Οι Πράξεις «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες», των Αξόνων Προτεραιότητας 1, 2 και 3, του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» (ΕΣΠΑ 2007 -2013), που συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους, αφορούν στην στήριξη και ενίσχυση του θεσμού της εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για τέσσερα σχολικά έτη (2010-2011, 2011-2012, 2012-2013 και 2013-2014). Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο των Αξόνων Προτεραιότητας 1, 2 και 3 «Αναβάθμιση της ποιότητας της εκπαίδευσης και προώθηση της κοινωνικής ενσωμάτωσης» στις 8 περιφέρειες Σύγκλισης, στις 3 περιφέρειες Σταδιακής Εξόδου και στις 2 περιφέρειες Σταδιακής Εισόδου, αντίστοιχα.
Ένα μείζον θέμα για το εκπαιδευτικό σύστημα και εν γένει για το κοινωνικό κράτος αποτελείη ουσιαστική ένταξη στο εκπαιδευτικό σύστημα και η διαρκής υποστήριξη στην εκπαιδευτική διαδικασία των μαθητών με αναπηρία ή/και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
Ως «Μαθητές με Αναπηρία ή/και Ειδικές Εκπαιδευτικές ανάγκες» θεωρούνται όσοι για ολόκληρη ή ορισμένη περίοδο της σχολικής τους ζωής εμφανίζουν σημαντικές δυσκολίες μάθησης εξαιτίας αισθητηριακών, νοητικών, γνωστικών, αναπτυξιακών προβλημάτων, ψυχικών και νευροψυχικών διαταραχών οι οποίες, σύμφωνα με τη διεπιστημονική αξιολόγηση, επηρεάζουν τη διαδικασία της σχολικής προσαρμογής και μάθησης». Στους μαθητές με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες συγκαταλέγονται ιδίως όσοι παρουσιάζουν νοητική αναπηρία, αισθητηριακές αναπηρίες όρασης (τυφλοί, αμβλύωπες με χαμηλή όραση), αισθητηριακές αναπηρίες ακοής (κωφοί, βαρήκοοι), κινητικές αναπηρίες, χρόνια μη ιάσιμα νοσήματα, διαταραχές ομιλίας − λόγου, ειδικές μαθησιακές δυσκολίες όπως δυσλεξία, δυσγραφία, δυσαριθμησία, δυσαναγνωσία, δυσορθογραφία, σύνδρομο ελλειμματικής προσοχής με ή χωρίς υπερκινητικότητα, διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές (φάσμα αυτισμού), ψυχικές διαταραχές και πολλαπλές αναπηρίες.
Στόχος της Πράξης είναι η υλοποίηση της εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης στα σχολεία γενικής αγωγής μέσα από κατάλληλα επιμορφωμένο εκπαιδευτικό προσωπικό, το οποίο υποστηρίζει τους μαθητές με αναπηρία ή/και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στη σχολική τάξη παράλληλα με τον εκπαιδευτικό της τάξης. Το προσωπικό αυτό προσλαμβάνεται, επιμορφώνεται, και υποστηρίζεται επιστημονικά και συμβουλευτικά, από κατάλληλες δομές.
Η εξειδικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη των μαθητών με αναπηρία ή/και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες είναι μία έμπρακτη εφαρμογή προς την κατεύθυνση της ενσωμάτωσης τους κοινωνικά στη σχολική τάξη του γενικού σχολείου και κατΆ επέκταση στη σχολική κοινότητα. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα να βελτιώσει την προσβασιμότητα τους στο κοινωνικό γίγνεσθαι και να αντιμετωπίσει τον κοινωνικό αποκλεισμό.
Οι κύριες Δράσεις της Πράξης είναι οι ακόλουθες:
Δράση 1: Σχεδιασμός και υλοποίηση του προγράμματος εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για τέσσερα σχολικά έτη
Δράση 2: Συγκέντρωση και συμπλήρωση Επιμορφωτικού Υλικού και Ειδικών Εργαλείων
Δράση 3: Προγράμματα επιμόρφωσης και διαρκής υποστήριξη των εκπαιδευτικών
Δράση 4: Επιχειρησιακό Σχέδιο διαμόρφωσης δομής/δικτύου δομών για την υποστήριξη τουπροσωπικού του Προγράμματος με αναβάθμιση και προσαρμογή των υφιστάμενων υπηρεσιών, δομών και φορέων


Ανάρτηση: Ομάδα υποστήριξης ιστότοπου, 29/11/2013   Εμφανίσεις: 2293


Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας και Μνημόνιο Ενεργειών για τη Διαχείριση Σεισ...   

To 1ο Ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο Σπάρτης χαρακτηρίζεται, σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν.Δ. 17/1974 ως Δημόσιο Ανεξάρτητο Ίδρυμα (ΔΑΙ), σε υλοποίηση της αριθμ. 107/1/158/174 οδηγίας της Δ/νσης ΠΣΕΑ Της Γενικής Γραμματείας Δημόσιας Τάξης υποχρεούται να καταρτίσει Εσωτερικό Κανονισμό Λειτουργίας. Σε εφαρμογή του εν λόγω Σχεδίου έχει καταρτιστεί ο παρών Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας. Αποστολή αυτού είναι η προστασία των εργαζομένων και των φοιτούντων στο Σχολείο αυτό μαθητών/τριών, η προστασία του κτιριακού συγκροτήματος, του εξοπλισμού και του αρχειακού υλικού, σε περιπτώσεις εκδήλωσης εκτάκτων περιστατικών.
Στην κατεύθυνση αυτή, στη σχολική μας μονάδα για το παρόν σχολικό έτος θα υλοποιηθούν τα ακόλουθα:
* Σύνταξη ή/και επικαιροποίηση του Σχεδίου Έκτακτης Ανάγκης του Σχολείου.
* Διοργάνωση ασκήσεων ετοιμότητας για σεισμό ή άλλο έκτακτο περιστατικό.
* Ενημέρωση του προσωπικού, των μαθητών, των γονέων και κηδεμόνων καθώς και των αρμόδιων φορέων που καλούνται να συνδράμουν στην υλοποίηση του Σχεδίου.


Ανάρτηση: Ομάδα υποστήριξης ιστότοπου, 15/02/2013   Εμφανίσεις: 2286


Εβδομαδιαίο Ωρολόγιο Πρόγραμμα Μαθημάτων και Κατάσταση Εφημερίας σχολικού έτους ...   

Εβδομαδιαίο Ωρολόγιο Πρόγραμμα Μαθημάτων και Κατάσταση Εφημερίας υποχρεωτικής ζώνης και ολοήμερου προγράμματος για το σχολικό έτος 2012-2013.


Ανάρτηση: Ομάδα υποστήριξης ιστότοπου, 29/11/2012   Εμφανίσεις: 2265



Mετάβαση στην προηγούμενη σελίδα... 1 2 3 [4] 5 6 ...Mετάβαση στην
                                        επόμενη σελίδα


ΚΟΡΥΦΗ ΣΕΛΙΔΑΣ