Αρχική σελίδα | Χάρτης πλοήγησης | Σύνδεση
linelineline
Απόφαση χωροταξικής κατανομής για την εγγραφή στα Γυμνάσια [11-06-2018]    |    Φόρμα απολογισμού υλοποίησης Προγράμματος Σχολικών Δραστηριοτήτων [08-06-2018]    |    Γενική Συνέλευση του Σ.Ε.Π.Ε. Λακεδαίμονος [17-05-2018]    |    Συμμετοχή των εκπαιδευτικών του σχολείου σε επιστημονική ημερίδα [16-05-2018]    |    Λειτουργία Ολοήμερου Προγράμματος για το σχολικό έτος 2018-19 [10-05-2018]    |    Εγγραφές στο Ολοήμερο Τμήμα για το σχολικό έτος 2018-19 [10-05-2018]    |    Διαδικασία εισαγωγής στην Α' Τάξη των Μουσικών Σχολείων [09-05-2018]    |    Ενημέρωση για τις δράσεις της 1ης ΤΟ.Μ.Υ. Σπάρτης [08-05-2018]    |    Ενημέρωση για τις εγγραφές στο Μουσικό Σχολείο Σπάρτης [06-05-2018]    |    Αποδεικτικό στοιχείο μόνιμης κατοικίας μαθητών [06-05-2018]    |    Εκδρομή στην Κέρκυρα [03-05-2018]    |    Διδασκαλία της 2ης ξένης γλώσσας στα Δημοτικά Σχολεία 2018-2019 [02-05-2018]    |    Εγγραφές στην Α' τάξη για το σχολικό έτος 2018-19 [26-04-2018]    |    Εγγραφές μαθητών στα Δημοτικά σχολεία για το σχολικό έτος 2018-19 [26-04-2018]    |    Διαγωνισμός Υποτροφίας για το Αμερικανικό Κολλέγιο ΑΝΑΤΟΛΙΑ [25-04-2018]    |   

Οργάνωση και λειτουργία του σχολείου

Στοιχεία για τη λειτουργία του σχολείου κατά το σχολικό έτος 2013-2014   

Για το σχολικό έτος 2013-2014, το 1o Δημοτικό Σχολείο Σπάρτης λειτουργεί ως ολοήμερο με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα (ΕΑΕΠ), και έχει εγγεγραμμένους/ες διακόσιους/ες εβδομήντα τέσσερις (274) μαθητές/τριες οι οποίοι/ες κατανέμονται σε δώδεκα (12) τμήματα κανονικού και δύο (2) τμήματα ολοήμερου προγράμματος. Επιπρόσθετα, λειτουργούν στο σχολείο μας ένα (1) τμήμα ένταξης. Τα μαθήματα για τους/τις μαθητές/τριες όλων των τάξεων (Α-ΣΤ) ξεκινούν στις 08:10 και ολοκληρώνονται στις 14:00 (υποχρεωτικό πρόγραμμα), ενώ συνεχίζονται από τις 14:05 έως και τις 16:15 (με δυνατότητα απoχώρησης και στις 15:30) για τους/τις μαθητές/τριες που παρακολουθούν το ολοήμερο πρόγραμμα.

«ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΓΙΑ ΕΝΤΑΞΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ Η/ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ» ΣΤΟΥΣ ΑΞΟΝΕΣ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ 1, 2 & 3 ΤΟΥ Ε.Π. «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ» ΤΟΥ ΕΣΠΑ»
Οι Πράξεις «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες», των Αξόνων Προτεραιότητας 1, 2 και 3, του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» (ΕΣΠΑ 2007 -2013), που συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους, αφορούν στην στήριξη και ενίσχυση του θεσμού της εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για τέσσερα σχολικά έτη (2010-2011, 2011-2012, 2012-2013 και 2013-2014). Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο των Αξόνων Προτεραιότητας 1, 2 και 3 «Αναβάθμιση της ποιότητας της εκπαίδευσης και προώθηση της κοινωνικής ενσωμάτωσης» στις 8 περιφέρειες Σύγκλισης, στις 3 περιφέρειες Σταδιακής Εξόδου και στις 2 περιφέρειες Σταδιακής Εισόδου, αντίστοιχα.
Ένα μείζον θέμα για το εκπαιδευτικό σύστημα και εν γένει για το κοινωνικό κράτος αποτελείη ουσιαστική ένταξη στο εκπαιδευτικό σύστημα και η διαρκής υποστήριξη στην εκπαιδευτική διαδικασία των μαθητών με αναπηρία ή/και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
Ως «Μαθητές με Αναπηρία ή/και Ειδικές Εκπαιδευτικές ανάγκες» θεωρούνται όσοι για ολόκληρη ή ορισμένη περίοδο της σχολικής τους ζωής εμφανίζουν σημαντικές δυσκολίες μάθησης εξαιτίας αισθητηριακών, νοητικών, γνωστικών, αναπτυξιακών προβλημάτων, ψυχικών και νευροψυχικών διαταραχών οι οποίες, σύμφωνα με τη διεπιστημονική αξιολόγηση, επηρεάζουν τη διαδικασία της σχολικής προσαρμογής και μάθησης». Στους μαθητές με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες συγκαταλέγονται ιδίως όσοι παρουσιάζουν νοητική αναπηρία, αισθητηριακές αναπηρίες όρασης (τυφλοί, αμβλύωπες με χαμηλή όραση), αισθητηριακές αναπηρίες ακοής (κωφοί, βαρήκοοι), κινητικές αναπηρίες, χρόνια μη ιάσιμα νοσήματα, διαταραχές ομιλίας − λόγου, ειδικές μαθησιακές δυσκολίες όπως δυσλεξία, δυσγραφία, δυσαριθμησία, δυσαναγνωσία, δυσορθογραφία, σύνδρομο ελλειμματικής προσοχής με ή χωρίς υπερκινητικότητα, διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές (φάσμα αυτισμού), ψυχικές διαταραχές και πολλαπλές αναπηρίες.
Στόχος της Πράξης είναι η υλοποίηση της εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης στα σχολεία γενικής αγωγής μέσα από κατάλληλα επιμορφωμένο εκπαιδευτικό προσωπικό, το οποίο υποστηρίζει τους μαθητές με αναπηρία ή/και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στη σχολική τάξη παράλληλα με τον εκπαιδευτικό της τάξης. Το προσωπικό αυτό προσλαμβάνεται, επιμορφώνεται, και υποστηρίζεται επιστημονικά και συμβουλευτικά, από κατάλληλες δομές.
Η εξειδικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη των μαθητών με αναπηρία ή/και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες είναι μία έμπρακτη εφαρμογή προς την κατεύθυνση της ενσωμάτωσης τους κοινωνικά στη σχολική τάξη του γενικού σχολείου και κατΆ επέκταση στη σχολική κοινότητα. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα να βελτιώσει την προσβασιμότητα τους στο κοινωνικό γίγνεσθαι και να αντιμετωπίσει τον κοινωνικό αποκλεισμό.
Οι κύριες Δράσεις της Πράξης είναι οι ακόλουθες:
Δράση 1: Σχεδιασμός και υλοποίηση του προγράμματος εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για τέσσερα σχολικά έτη
Δράση 2: Συγκέντρωση και συμπλήρωση Επιμορφωτικού Υλικού και Ειδικών Εργαλείων
Δράση 3: Προγράμματα επιμόρφωσης και διαρκής υποστήριξη των εκπαιδευτικών
Δράση 4: Επιχειρησιακό Σχέδιο διαμόρφωσης δομής/δικτύου δομών για την υποστήριξη τουπροσωπικού του Προγράμματος με αναβάθμιση και προσαρμογή των υφιστάμενων υπηρεσιών, δομών και φορέων


Ανάρτηση: Ομάδα υποστήριξης ιστότοπου, 29/11/2013   Εμφανίσεις: 2426


Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας και Μνημόνιο Ενεργειών για τη Διαχείριση Σεισ...   

To 1ο Ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο Σπάρτης χαρακτηρίζεται, σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν.Δ. 17/1974 ως Δημόσιο Ανεξάρτητο Ίδρυμα (ΔΑΙ), σε υλοποίηση της αριθμ. 107/1/158/174 οδηγίας της Δ/νσης ΠΣΕΑ Της Γενικής Γραμματείας Δημόσιας Τάξης υποχρεούται να καταρτίσει Εσωτερικό Κανονισμό Λειτουργίας. Σε εφαρμογή του εν λόγω Σχεδίου έχει καταρτιστεί ο παρών Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας. Αποστολή αυτού είναι η προστασία των εργαζομένων και των φοιτούντων στο Σχολείο αυτό μαθητών/τριών, η προστασία του κτιριακού συγκροτήματος, του εξοπλισμού και του αρχειακού υλικού, σε περιπτώσεις εκδήλωσης εκτάκτων περιστατικών.
Στην κατεύθυνση αυτή, στη σχολική μας μονάδα για το παρόν σχολικό έτος θα υλοποιηθούν τα ακόλουθα:
* Σύνταξη ή/και επικαιροποίηση του Σχεδίου Έκτακτης Ανάγκης του Σχολείου.
* Διοργάνωση ασκήσεων ετοιμότητας για σεισμό ή άλλο έκτακτο περιστατικό.
* Ενημέρωση του προσωπικού, των μαθητών, των γονέων και κηδεμόνων καθώς και των αρμόδιων φορέων που καλούνται να συνδράμουν στην υλοποίηση του Σχεδίου.


Ανάρτηση: Ομάδα υποστήριξης ιστότοπου, 15/02/2013   Εμφανίσεις: 2458


Εβδομαδιαίο Ωρολόγιο Πρόγραμμα Μαθημάτων και Κατάσταση Εφημερίας σχολικού έτους ...   

Εβδομαδιαίο Ωρολόγιο Πρόγραμμα Μαθημάτων και Κατάσταση Εφημερίας υποχρεωτικής ζώνης και ολοήμερου προγράμματος για το σχολικό έτος 2012-2013.


Ανάρτηση: Ομάδα υποστήριξης ιστότοπου, 29/11/2012   Εμφανίσεις: 2442


Διδακτικό ωράριο και ημέρες και ώρες συνεργασίας εκπαιδευτικών με γονείς και κηδ...   

Διδακτικό ωράριο και ημέρες και ώρες συνεργασίας εκπαιδευτικών με γονείς και κηδεμόνες για το σχολικό έτος 2012-2013.


Ανάρτηση: Ομάδα υποστήριξης ιστότοπου, 15/10/2012   Εμφανίσεις: 2154



Mετάβαση στην προηγούμενη σελίδα... 1 2 3 4 [5] 6 ...Mετάβαση στην
                                        επόμενη σελίδα


ΚΟΡΥΦΗ ΣΕΛΙΔΑΣ