Αρχική σελίδα | Χάρτης πλοήγησης | Διαχείρ. διαδικτυακού τόπου
linelineline
Συμμετοχή των εκπαιδευτικών του Σχολείου σε επιμορφωτική ημερίδα [02-06-2017]    |    Εκλογική γενική συνέλευση του Σ.E.Π.Ε. Λακεδαίμονος «Ο ΠΛΗΘΩΝ» [29-05-2017]    |    Εγγραφές μαθητών στα δημοτικά σχολεία για το σχολικό έτος 2017-2018. [28-05-2017]    |    Εγκύκλιος Αποσπάσεων σε υπηρεσίες του ΥΠ.Π.Ε.Θ. [21-05-2017]    |    Εγκύκλιος Αποσπάσεων σε ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ, ΣΜΕΑΕ και ΕΕΕΕΚ, ΚΕΔΔΥ, Μουσικά, Καλλιτεχνικά και Εκκλησιαστικ [21-05-2017]    |    «Διδασκαλία της 2ης ξένης γλώσσας στα Δημοτικά Σχολεία 2017-2018 [21-05-2017]    |    Επαναπροσδιορισμός ορίων σχολικών περιφερειών [21-05-2017]    |    Απόφαση Χωροταξικής Κατανομής [21-05-2017]    |    Ενέργειες προγραμματισμού εκπαιδευτικού έργου [21-05-2017]    |    Εγγραφές στην πρώτη τάξη για το σχολικό έτος 2017-18: δικαιολογητικά - προθεσμία [28-04-2017]    |    Σχολική εκδρομή στην Αθήνα 30/04/2017 [26-04-2017]    |    Διακοπές Πάσχα [07-04-2017]    |    Πασχαλινό BAZAAR [23-03-2017]    |    Τριήμερη εκδρομή του Συλλόγου στα Τρίκαλα - Λίμνη Πλαστήρα - Μετέωρα [22-03-2017]    |    Μονοήμερη εκδρομή Συλλόγου στην Αθήνα [22-03-2017]    |   

Οργάνωση και λειτουργία του σχολείου

Διδακτικό ωράριο και ημέρες και ώρες συνεργασίας εκπαιδευτικών με γονείς και κηδ...   

Διδακτικό ωράριο και ημέρες και ώρες συνεργασίας εκπαιδευτικών με γονείς και κηδεμόνες για το σχολικό έτος 2012-2013.


Ανάρτηση: Ομάδα υποστήριξης ιστότοπου, 15/10/2012   Εμφανίσεις: 2053


Στοιχεία για τη λειτουργία του σχολείου κατά το σχολικό έτος 2012-2013   

Για το σχολικό έτος 2012-2013, το 1o Δημοτικό Σχολείο Σπάρτης λειτουργεί ως ολοήμερο με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα (ΕΑΕΠ), και έχει εγγεγραμμένους/ες διακόσιους/ες εβδομήντα επτά (277) μαθητές/τριες οι οποίοι/ες κατανέμονται σε δώδεκα (12) τμήματα κανονικού και δύο (2) τμήματα ολοήμερου προγράμματος. Επιπρόσθετα, λειτουργούν στο σχολείο μας δύο τμήματα ενισχυτικής διδασκαλίας, ένα τμήμα πρωινής ζώνης του Ολοήμερου και τμήμα ένταξης.
Τα μαθήματα για τους/τις μαθητές/τριες όλων των τάξεων (Α-ΣΤ) ξεκινούν στις 08:10 και ολοκληρώνονται στις 14:00 (υποχρεωτικό πρόγραμμα), ενώ συνεχίζονται από τις 14:05 έως και τις 16:15 (με δυνατότητα απoχώρησης και στις 15:30) για τους/τις μαθητές/τριες που παρακολουθούν το ολοήμερο πρόγραμμα.


Ανάρτηση: Ομάδα υποστήριξης ιστότοπου, 12/10/2012   Εμφανίσεις: 2192


Λειτουργία του σχολείου κατά το σχολικό έτος 2011-2012.   

Για το σχολικό έτος 2011-2012, το 1o Δημοτικό Σχολείο Σπάρτης λειτουργεί ως ολοήμερο με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα (ΕΑΕΠ), και έχει εγγεγραμμένους/ες διακόσιους/ες εξήντα επτά (267) μαθητές/τριες οι οποίοι/ες κατανέμονται σε δώδεκα (12) τμήματα κανονικού και δύο (2) τμήματα ολοήμερου προγράμματος.
Τα μαθήματα για τους/τις μαθητές/τριες όλων των τάξεων (Α-ΣΤ) ξεκινούν στις 08:10 και ολοκληρώνονται στις 14:00 (κανονικό - υποχρεωτικό πρόγραμμα), ενώ συνεχίζονται από τις 14:05 έως και τις 16:15 (με δυνατότητα απoχώρησης και στις 15:30) για τους/τις μαθητές/τριες που παρακολουθούν το ολοήμερο πρόγραμμα.


Ανάρτηση: Ομάδα υποστήριξης ιστότοπου, 12/09/2011   Εμφανίσεις: 1901


Λειτουργία του σχολείου κατά το σχολικό έτος 2010-2011   

Κατά το τρέχον σχολικό έτος, το 1o Δημοτικό Σχολείο Σπάρτης λειτουργεί ως ολοήμερο με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα (ΕΑΕΠ), και έχει εγγεγραμμένους/ες διακόσιους/ες εξήντα πέντε (265) μαθητές/τριες οι οποίοι/ες κατανέμονται σε δώδεκα (12) τμήματα κανονικού και δύο (2) τμήματα ολοήμερου προγράμματος.
Τα μαθήματα για τους/τις μαθητές/τριες όλων των τάξεων (Α-ΣΤ) ξεκινούν στις 08:10 και ολοκληρώνονται στις 14:00 (κανονικό πρόγραμμα), ενώ συνεχίζονται από τις 14:05 έως και τις 16:15 για τους/τις μαθητές/τριες που παρακολουθούν το ολοήμερο πρόγραμμα.

ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Σχολείο 21ου αιώνα) – Η Μετάβαση: Πολιτισμός και Ένταξη ΕΚΟ στα Δημοτικά Σχολεία», των Αξόνων Προτεραιότητας 1, 2 και 3, του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» (ΕΣΠΑ 2007 -2013)
Οι Πράξεις «ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Σχολείο 21ου αιώνα) – Η Μετάβαση: Πολιτισμός και Ένταξη ΕΚΟ στα Δημοτικά Σχολεία», των Αξόνων Προτεραιότητας 1, 2 και 3, του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» (ΕΣΠΑ 2007 -2013), που συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους, αφορούν σε ένα αρχικό – μεταβατικό – στάδιο της εκπαιδευτικής μεταρρύθμισης του Νέου Σχολείου (Σχολείο του 21ου αιώνα) ώστε να εφαρμοστούν σταδιακά οι βασικές αρχές στα υφιστάμενα Δημοτικά Σχολεία είτε με αναμόρφωση και εμπλουτισμό του προγράμματός τους είτε με οριζόντιες παρεμβάσεις σε όλα τα Δημοτικά Σχολεία, όσον αφορά στην ένταξη όλων των μαθητών.
Κεντρικοί άξονες της διαδικασίας μετάβασης και αντικείμενο των Πράξεων είναι:
1. Η αξιοποίηση του πολιτισμού στην εκπαίδευση, όχι μόνο εξοικειώνοντας τα παιδιά με τις τέχνες αλλά και χρησιμοποιώντας τις τέχνες ως διδακτικό εργαλείο α. με ανάπτυξη της θεατρικής παιδείας και αξιοποίηση του θεατρικού παιχνιδιού, β. με διδασκαλία της μουσικής για την ανάπτυξη των μουσικών δεξιοτήτων των μαθητών αλλά και για την καλύτερη γνώση της μουσικής στο μεγαλύτερο δυνατό εύρος και γ. με ανάδειξη της δυναμικής των εικαστικών για την καλλιέργεια της προσωπικότητας των μαθητών αλλά και για την γνωστική διαδικασία. Για την εφαρμογή και λειτουργία του προγράμματος διδασκαλίας Αισθητικής Αγωγής (Εικαστικά, Μουσική, Θεατρική Αγωγή) και για την οργάνωση πολιτιστικών ομίλων δραστηριοτήτων για το σχολικό έτος 2010-2011 πραγματοποιήθηκε ο εμπλουτισμός του εκπαιδευτικού δυναμικού στα Ολοήμερα Δημοτικά Σχολεία και ιδιαίτερα στα Δημοτικά Σχολεία με ενιαίο αναμορφωμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα. Ειδικότερα, έχουν προσληφθεί συνολικά 1.962 εκπαιδευτικοί και συγκεκριμένα, 572 εκπαιδευτικοί Καλλιτεχνικών, 755 Εκπαιδευτικοί Μουσικής, 593 εκπαιδευτικοί Θεατρικών Σπουδών και 42 εκπαιδευτικοί Δραματικής Τέχνης για το σχολικό έτος 2010-2011.
2. Η ομαλή και αποτελεσματική ένταξη όλων των μαθητών στο εκπαιδευτικό σύστημα, ανεξαρτήτως κοινωνικής ομάδας και κοινωνικής ιδιαιτερότητας (ιδίως των μαθητών από ευάλωτες κοινωνικές ομάδες – ΕΚΟ) με τη χρήση ειδικής διδακτικής υποστήριξης. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στην υποστήριξη των μαθητών που είναι αλλοδαποί, μετανάστες ή ανήκουν σε μειονοτικές ομάδες (ρομά, μουσουλμανόπαιδες).
Για την υποστήριξη της ένταξης μαθητών από ευάλωτες κοινωνικές ομάδες – ΕΚΟ προβλέπεται ο εμπλουτισμός του εκπαιδευτικού δυναμικού όσων Δημοτικών Σχολείων εμφανίζουν σχετικούς πληθυσμούς μαθητών για τη λειτουργία Τάξεων Υποδοχής και Ενισχυτικών Φροντιστηριακών Τμημάτων για την εκμάθηση της Ελληνικής αλλά και τη διδακτική στήριξη σε άλλα αντικείμενα ώστε να διευκολύνεται η ομαλή προσαρμογή τους στο εκπαιδευτικό σύστημα για το σχολικό έτος 2010-2011.
   


Ανάρτηση: Ομάδα υποστήριξης ιστότοπου, 13/09/2010   Εμφανίσεις: 1454



Mετάβαση στην προηγούμενη σελίδα... 1 2 3 4 [5] 6 ...Mετάβαση στην
                                        επόμενη σελίδα


ΚΟΡΥΦΗ ΣΕΛΙΔΑΣ